شهردار اهواز تاکید کرد:
شهرداری اهواز به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در پیشانی دیگر دستگاه های اجرایی قرار دارد و محل خدمت به مردم است. اخلال در خدمات رسانی به شهروندان از سوی شهرداری می تواند مشکلات بزرگی را به همراه داشته باشد. این پروژه در زمان شهردار سابق اهواز و شورای چهارم آغاز شد و در این دوره به بهره برداری می رسد بنابراین بحث نام و نشان مطرح نیست. امیدوارم که دیگر پروژه های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز در بازده زمانی کوتاهی به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۶۱۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 14 June 2018

آیین افتتاح پل اصلی روگذر چندسطحی شهید بندر اهواز (فاز اول) امروز 24 خرداد 96 با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس خبرنگان رهبری در استان، اعضای شورای شهر اهواز، شهردار کلانشهر اهواز ،فرماندار اهواز، خانواده شهدا و جمعی از شهروندان اهوازی در سالن اجتماعات شرکت گاز استان برگزار گردید.

به گزارش "تابناک" :منصور کتانباف شهردار کلانشهر اهواز در این مراسم اظهار کرد: تقاطع چند سطحی نقش بسزایی در روان سازی ترافیک و کوتاه شدن مسیرهای درون شهری است.امروز حل معضل ترافیک یکی از دغدغه های شهرداری هاست بر همین اساس احداث تقاطع های غیر هم سطح در اولویت نخست مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: هم اکنون 5 تقاطع غیر هم سطح در سطح شهر اهواز در حال اجراست. پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید بندر، پل نهم اهواز، اسناد مناقصه و فرایند قانونی اجرای 3 پروژه تقاطع غیر هم سطح در اهواز در حال انجام است. همچنین پروژه پل ولایت در حال تکمیل است، احداث 2 تقاطع غیرهم سطح نیز در دست مطالعه است.

کتانباف گفت: بنابر این است که در این دوره از مدیریت شهری با هماهنگی مسئولان استان و توجه ویژه استاندار خوزستان اقدامات موثر و سازنده ای در حوزه عمران و آبادانی شهر اهواز براشته شود.

وی حل گره های ترافیکی در کلانشهر اهواز را جزو اولویت های شهرداری اهواز دانست و عنوان کرد: در این راستا پروژه اتوبان اهواز به سمت پل ششم تا کارخانجات فولاد استان در حال اجراست. احداث پل روگذر از ریل راه آهن در روزهای گذشته کلنگ زنی شد این پروژه با مشارکت فولاد خوزستان، فولاد اوکسین و شهرداری اهواز در حال انجام است.

شهردار اهواز افزود: توسعه و تعریض پل شهید دغاغله، زیر گذر پل جانباز_ زردشت، مسیر اتصالی کوی رمضان به کوی نفت با عبور از قرارگاه کربلا، زیر سازی و آسفالت مناطق شهری به میزان 1 میلیون متر مکعب پروژه هایی است که در حال انجام است.

کتانباف یاد آور شد: در 8ماه اخیر 52 دستگاه اتوبوس و 9 دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد، همچنین ساماندهی ورودی های شهر اهواز و زدودن گره هایی ترافیکی درحال انجام است.تکمیل پروژه های سرای محله، آموزش حقوق شهروندی، بهره مندی از ساختمان های اداری منطقه 2و 8 شهرداری، تکمیل و احداث ایستگاه های آش نشانی در جهت ارتقای سیستم ایمنی شهر، بازسازی بوستان 18هکتاری کوه محدیث از پروژه های در حال انجام شهرداری اهواز است.

شهردار اهواز از استاندار خوزستان و دیگر مدیران اجرایی خدمات رسان در استان که در به سرانجام رساندن این پروژه نهایت همکاری و هماهنگی را با شهرداری اهواز داشتند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار اهواز از نام گذاری این پل بنام شهید کجباف یکی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان خبر داد و گفت: نام گذاری این پل بنام شهید کجباف در شورای نام گذاری اهواز به تصویب اعضا رسید.

کتانباف در پایان تاکید کرد : شهرداری اهواز به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در پیشانی دیگر دستگاه های اجرایی قرار دارد و محل خدمت به مردم است. اخلال در خدمات رسانی به شهروندان از سوی شهرداری می تواند مشکلات بزرگی را به همراه داشته باشد. این پروژه در زمان شهردار سابق اهواز و شورای چهارم آغاز شد و در این دوره به بهره برداری می رسد بنابراین بحث نام و نشان مطرح نیست. امیدوارم که دیگر پروژه های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز در بازده زمانی کوتاهی به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار