آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت:کسانی که کالا و ارز احتکار می کنند تا گرانتر بفروشند این عده به کشور و دین ضربه وارد می کنند و در ضدیت با اسلام و نظام هستند
کد خبر: ۶۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 15 June 2018

آیت‌الله جزایری در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای اهواز اظهار کرد: کسانی که کالا و ارز احتکار می‌کنند تا گران‌تر بفروشند این عده به کشور و دین ضربه وارد می‌کنند.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: جماعتی که فقط به دنبال پر کردن جیب خودشان هستند و برای آن‌ها مهم نیست که با احتکار چه بلایی سر مردم و کشور می‌آید در ضدیت با کشور و اسلام هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با انتقاد از کسانی که کالاها را بی‌حساب‌وکتاب گران می‌کنند گفت: برخی تولیدات داخلی خودمان را گران کرده‌اند و تحریم اقتصادی را عامل آن می‌دانند این اصلاً قابل‌پذیرش نیست.

وی ادامه داد: کسانی که کالاهای ضروری مردم را گران کرده‌اند به صراط مستقیم بازگردند و دین خود را به دنیا نفروشند.

وی با اشاره به آمارهای دولتی مبنی بر افزایش تولید محصولات داخلی گفت: با ایان آمارها افزایش قیمت‌ها و گرانی محصولات قابل توجیه نیست و دولت باید به این موضوع رسیدگی کند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: برخی ازافراد برای رسیدن به منافع شخصی به اسلام و انقلاب ضربه می‌زنند و این روزها دست بوس و گاو شیرده آمریکا شده‌اند، این‌ها باید بدانند که خداوند آنها را ذلیل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درباره تعیین میزان فطریه گفت: با توجه به اینکه خوزستان یکی از قطب‌های کشاورزی است، قیمت گندم نشبت به برخی از استان‌ها پایین تر است و نرخ هر کیلوگرم آن 1800 تومان است. پس با توجه به اینکه سهم فطریه هر نفر 3 کیلوگرم است، میزان فطریه 5500 تومان تعیین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار