مدیر توزیع نیروی برق شوش و الوان گفت: ادارات و شرکت های تابعه این شهرستان 407 میلیارد ریال بابت مصرف انرژی برق بدهکار هستند.
کد خبر: ۶۱۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 16 June 2018

نعیم سیاحی اظهار داشت: بیشترین طلب اداره برق این شهرستان مربوط به شرکت های صنعتی است که 346 میلیارد ریال می باشد.

وی مطالبه اداره برق شوش و الوان از ادارات و دستگاه های اجرایی را 61 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اداراتی که تا پایان خردادماه جاری بدهی برق مصرفی خود را پرداخت نکنند اشتراک برق آنها قطع می شود.

برق جهاد کشاورزی شوش بابت بدهی قطع شد

برق مدیریت جهاد کشاورزی شوش بابت بدهی 2 میلیارد ریالی روز دوشنبه برای مدت 2ساعت قطع شد.علیرضا ملک زاده مدیر جهاد کشاورزی شوش به ایرنا گفت: بخشی از این بدهی مربوط به ساختمان هایی است که سالها پیش از سوی سازمان جهاد کشاورزی به فروش رفته و واگذار شد اند.وی افزود: تلاش می شود تا بخشی از بدهی برق مدیریت جهاد کشاورزی شوش بزودی پرداخت شود.

مدیر توزیع نیروی برق شوش و الوان همچنین گفت: این اداره طبق قانون در حال پیگیری و وصول مطالبات خود از مشترکان می باشد و در این راستا طرح ضربتی وصول مطالبات برق در این شهرستان آغاز شده است.

سیاحی گفت: برخی ملاحظه کاری ها موجب افزایش کم سابقه بدهی مشترکان دولتی و خصوصی برق در شهرستان شوش شده است.وی از مشترکان برق در شهرستان شوش خواست با توجه به خشکسالی و شدت گرمای هوا در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند تا شاهد کمترین خاموشی در این هوای گرم باشیم.

سیاحی کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف و پرهیز از لوازم خانگی پر مصرف را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: دمای مطبوع بین 23 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد و لازم است تا لوازم خنک کننده بین این دما تنظیم شوند.شهرستان شوش دارای 53 هزار مشترک برق است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار