مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد:
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر خوزستان گفت: در طرح ملی همای رحمت که در ماه مبارک رمضان اجرا شد 13 میلیارد و 574 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۱۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 16 June 2018

علی خدادادی بیان کرد: جامعه هدف در این طرح ایتام، بیماران صعب والعلاج ، زنان سرپرست خانوار محروم، خانواده‌های بد سرپرست و بی سرپرست، خانواده‌های کم برخوردار و معلولان نیازمند می باشند.وی افزود: این طرح هر سال در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می شود.

به گزارش"تابناک"؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان حمایت از کرامت انسانها شعار محوری طرح ملی همای رحمت عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر زیر پوشش قراردادن خانواده های محروم ، نیازمندان و خانواده های زندانیان و بیماران ،جمعیت هلال احمر با کمک خیران اقدام به برپایی سفره های افطاری در روستاها و مناطق محروم کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سفره های آسمانی در قالب طرح ملی همای رحمت گفت: رمضان امسال و در قالب اجرای این طرح 501 سفره به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال برپا شد و بیش از 25 هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.

خدادادی با اشاره به توزیع سبد و بسته های غذایی حمایتی در قالب طرح ملی همای رحمت افزود: بسته های توزیع شده بین اقشار آسیب‌پذیر شامل مواد غذایی و بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال هشتهزار و 564 سبد غذایی به ارزش بیش از هشت میلیارد و 564 میلیون ریال بین 42 هزار و 820 نفر نیازمند در استان خوزستان توزیع شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار