کشتی‌گیر خوزستانی تیم ملی:
کشتی گیر خوزستانی تیم ملی گفت: برای حضور در ترکیب تیم ملی برای شرکت در رقابت های المپیک بی‌وقفه تلاش می‌کنم.
کد خبر: ۶۱۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 17 June 2018

مسعود نعمت چکانی اظهار کرد: امسال در مرحله اول انتخابی تیم ملی با وجود اینکه دور اول را بردم از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم که با توصیه پزشک از رقابت‌ها کناره گیری کردم. بعد از بهبودی، با پیگیری هیئت کشتی استان، به تیم ملی دعوت شدم.

وی با بیان این که در روز پایانی مرحله دوم اردو تیم ملی جهت آمادگی در بازی‌هایی آسیایی هستیم، گفت: تمرینات به صورت منظم و بسیار خوب زیر نظر کادر فنی در حال انجام است.

کشتی گیر تیم ملی ایران با اشاره به تمرینات تیم ملی پیش از حضور در رقابت‌های برون مرزی تیم ملی، عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی درمسابقات بازی‌های آسیایی و جهانی بهترین نتیجه را کسب کند و سربلندی ملت ایران را به ارمغان بیاورد.

وی با بیان این که هر ورزشکاری آرزویش رفتن به المپیک است، افزود: من هم غیر از این فکر نمی‌کنم البته بازگشت با مدال از المپیک لذت دارد.

چکانی با اشاره به این که در حال حاضر با تیم آنزان ایذه قرار داد دارم، بیان کرد: به امید خدا در آینده اول با کمک خدا و حمایت تیم ملی و پشتکار خودم قول می‌دهم در آینده مدال‌های خوشرنگی برای کشورم کسب کنم و پرچم پر افتخار ایران را در عرصه‌های برون مرزی به اهتزاز درآورم.

وی در رابطه با آغاز دوران ورزشی خود، اظهار کرد: کشتی را از سن ۹ سالگی در اندیمشک و زیر نظر برادران اسفندیاری از مربیان برجسته کشوری، ورزش حرفه ای را شروع کرده‌ام.

کشتی گیر تیم ملی ایران افزود: اولین مدال کشوری ورزش کشتی را سال ۱۳۸۴ در رده سنی نونهالان به دست آوردم و تا الان موفق به کسب ۵ قهرمان ایران در رده بزرگسالان، دو عنوان سومی جام تختی، قهرمانی جایزه بزرگ اسپانیا، قهرمانی درجام باشگاهای جهان در رشته کشتی فرنگی شده‌ام.

اندیمشک با وجود استعدادهای فراوانی در کشتی به عنوان قطب کشتی فرنگی در ایران و حتی دنیا شناخته‌ می‌شود و گواه آن وجود چندین قهرمان جهانی و مربی نامی این رشته ورزشی است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی ، المپیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار