استاندار البرز گفت: در دو ماه اخیر 58 پروانه بهره برداری با اعتباری حدود 64 میلیارد تومان در استان صادر شده که اشتغالی بیش از 2 هزار و 450 نفر همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 17 June 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های این ستاد، افزود: نوسازی صنایع در استان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید با اهتمام ویژه در این خصوص اقدام شود.
وی ادامه داد: باید به رفع موانع واحدهای کوچک استان با نگاه ویژه ای پرداخت چراکه برخی مشکلات واحدهای بزرگ در سطوح استانی و یا حتی وزارتخانه قابل حل نیست.
نجفی با بیان اینکه طی دو ماه اخیر 58 پروانه بهره برداری در استان صادر شده گفت: پروانه های صادر شده با اعتباری حدود 64 میلیارد تومان است که اشتغالی بیش از 2 هزار و 450 نفر همراه دارد.
وی افزود: البرز در ایجاد فضای کسب و کار روند بسیار خوبی را طی کرده چراکه سال گذشته در جایگاه آخر کشور بود که با اقدامات صورت گرفته ارتقا یافت.
استاندار البرز با اشاره به اینکه طالقان باید در راستای ایجاد بسترهای اشتغال با جدیت بیشتری عمل کند اضافه کرد: طالقان ظرفیت های بزرگی در حوزه گردشگری دارد که باید طرح های این حوزه با دقت بررسی شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار