رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: رسانه ملی می‌تواند با نشان دادن برنامه‌های جذاب و مفرح از ورزش‌های همگانی، در معرفی بیشتر این رشته و جذب مردم به سمت ورزش همگانی و همچنین ایجاد شور و نشاط در جامعه نقش بسیار مهمی داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 23 June 2018

حمید سالمی با بیان این‌که رسانه ملی یک رسانه رسانه تاثیرگذار در ترویج ورزش همگانی است، اظهارکرد: رسانه ملی می‌تواند با نشان دادن برنامه‌های جذاب و مفرح، در معرفی بیشتر ورزش همگانی و جذب مردم به سمت این ورزش و همچنین ایجاد شور و نشاط در جامعه نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نشست مجموعه دست اندرکاران ورزش‌های همگانی استان با رحیمی مديرکل صدا و سیما استان، عنوان کرد:‌ در این نشست خواستار راه‌اندازی رادیو ورزش همگانی و پخش سمعی و بصری فعالیت ورزش همگانی در بخش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همايش‌های پیاده‌روی خانوادگی و همچنین جشنواره‌های ورزش همگانی استان به منظور تشویق و ترغیب شهروندان استانی به فضای تاثیرگذار سلامت و نشاط ورزش شدیم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بیان کرد: آقای رحیمی نیز اعلام کرد که رسانه ملی آماده هرگونه همکاری با هیات ورزش‌های همگانی استان است و اين آمادگی را داریم که ان‌شاءالله رقم 22 درصدی مشارکت فعلی مردم در ورزش همگانی خوزستان را با پخش گزارشات و فعالیت آموزشی و همچنین همايش‌ها به صورت تصویری و شنیداری از صدا و سیما ارتقا دهیم.

وی افزود: همچنین قرار شد با تشکیل اتاق فکر مشترک با حضور کارشناسان ورزش همگانی و برنامه‌ریزان صدا و سیما نسبت به برنامه‌سازی و نحوه تشکیل و راه‌اندازی رادیو ورزش همگانی اقدام شود. آقای رحیمی این را هم اعلام کرد که این رسانه آماده همکاری برای پخش زنده همه روزه ورزش صبحگاهی ایستگاه‌های ورزش همگانی است و برای تشویق و ترغیب جامعه شهروندی به سمت و سوی ورزش آمادگی پوشش جشنواره "یک روز در هفته بدون خودرو" با حضور مدیران و کارکنان ادارات استان و تعيين یک مسیر پیاده‌روی یا استفاده از دوچرخه‌سواری را نیز دارند.

سالمی گفت: صحبت‌های امیدوارکننده‌ای در خصوص این همکاری صورت گرفت و واقعا ورود بیشتر صدا و سیما برای معرفی این ورزش یک نیاز مهم محسوب می‌شود و امیدوارم باتوجه به برنامه‌های مدنظر بتوانیم به خوبی ورزش همگانی را که یک ورزش کم هزنیه است در جامعه گسترش دهیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های همگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار