معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان در طول چهار سال برای۳۰ سال کشور معلم تربیت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 17 June 2018

معصومه علی‌ن‍ژاد در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان که امروز یکشنبه (۲۷ خرداد) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از ورودیان سال‌های ۹۱ تا ۹۳ دانشگاه فرهنگیان عددی حدود ۵۰ هزار نفر دانش‌آموخته شدند؛ اگر برای میانگین سن بازنشستگی معلمان عدد ۳۲ را در نظر بگیریم و به طور میانگین در هر کلاس درس ۳۲ دانش‌آموز حضور داشته باشند، تا ۳۰ سال آینده دانشگاه فرهنگیان بانی ۵۰ میلیون نفر خواهد بود.

وی افزود: اتفاقی که در دانشگاه می افتد احتیاج به سه مولفه فضا، تجهیزات و نیروی انسانی دارد که اگر نتوانیم این مولفه‌ها را در دانشگاه فرهنگیان به ویژه در این استان فراهم کنیم دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: پذیرفتنی نیست بعد از ۶ سالی که از عمر دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد، امروز این وضعیت نامطلوب را در پردیس‌های این دانشگاه به ویژه پردیس دخترانه فاطمه زهرا (س) و پردیس پسرانه رسول اکرم (ص) شاهد باشیم.

علی‌نژاد با بیان اینکه آینده در دست معلمان است، گفت: آینده همین دانش‌آموزانی هستند که توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آموزش می‌بینند. دانشگاه فرهنگیان در طول چهار سال برای۳۰ سال کشور معلم تربیت می‌کند. انتظار است که در این استان در زمینه دانشگاه فرهنگیان اتفاقات خوبی بیفتد.

وی تصریح کرد: وزارت علوم به ما توصیه کرد که یک شعبه دانشگاه علمی کاربردی را در خوزستان بپذیریم چراکه تعداد دانشجویان این دانشگاه کم شده است و خوب است که دانشگاه فرهنگیان از فضای فیزیکی ایجاد شده استفاده کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار