مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز :
کریمی اجرای این طرح را یکی از طرح های مهم و ارزشمند برای بهبود سطح کیفی و کمی و تامین فشار مطلوب آب شرب مناطق شرق، رفع افت فشار ، ذخیره‌ سازی و پایداری آبرسانی به مناطق شرق اهواز عنوان کرد.
کد خبر: ۶۲۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 22 June 2018
مدیرعامل آبفا اهواز با اعلام این خبر گفت: خط انتقال آب مذکور به طول ۶کیلومتر،  درحال حاضر و در مرحله آغازین خود، ۲۰ هزار مترمکعب آب را به مخازن کارون(ارتفاعات حصیراباد ) در هر شبانه روز هدایت نموده و تا روزهای آینده این میزان به ۵۰ هزار مترمکعب افزایش خواهد یافت.
 
به گزارش"تابناک"؛ فردوس کریمی افزود: با حمایت استاندار خوزستان،مجموعه معاونت عمرانی استانداری ،حوزه معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، مشاورین و پیمانکاران، طرح اتصال مخازن کارون به شبکه آب مناطق مرتفع شرق اهواز از خردادماه سال گذشته به طور شبانه روز و جهادگرانه  اجرایی گشت.
 
کریمی تصریح کرد:  ضمن دعوت از کارشناسان و ظرفیت های دانشگاهی حوزه آب، راهکارهای بهره برداری از دو مخزن ذخیره بلااستفاده ،بررسی و نتیجه  مطالعات منجر به ارائه طرح اتصال این مخازن به شبکه آب مناطق مرتفع شرق اهواز گردید یعنی از طریق اجرای حدود ۶ کیلومتر خط انتقال از طر‌ح آبرسانی غدیر به سمت مخازن .
 
وی اجرای این طرح را یکی از طرح های مهم و ارزشمند برای بهبود سطح کیفی و کمی و تامین فشار مطلوب آب شرب مناطق شرق، رفع افت فشار ، ذخیره‌ سازی و پایداری آبرسانی به مناطق شرق اهواز عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار