استاندار خوزستان:
با حضور استاندار خوزستان پروژه آبرسانی به 7 روستای فاقد آب شهرستان باوی کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۲۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 23 June 2018

غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان باوی اظهار داشت: بیش از سه هزار و 200 خانوار در روستاهای این شهرستان ساکن بوده و با اجرای این پروژه های آبرسانی و جاده ای از خدمات خوبی بهره مند می شوند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: یکی از اولویت های دولت در استان برای توسعه روستاها در سال های اخیر جمع آوری مدارس کانکسی ، آبرسانی و توسعه جاده های روستاهای کم برخوردار بوده که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امید است تا سال آینده باوی پس از کارون، دومین شهرستانی باشد که مدارس کانکسی در آن جمع آوری شده و جشن آبرسانی به تمامی روستاها را برگزار ‌کند.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها گام های موثری توسط دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توزیع مناسب درآمد در کشور برداشته شده و هرچه در این زمینه تلاش بیشتری شود، به جلوگیری از پراکندگی جمعیت و استفاده بهتر از ظرفیت های مناسب کمک شده است.

استاندار خوزستان بر توزیع عادلانه اعتبارات در استان تاکید کرد و گفت: بی شک با این اقدام توسعه در سطح مناطق کم برخوردار استان به صورت یکسان انجام شده ‌ و اهالی روستاها از امکانات خاک و زمین بهتر بهره مند می شوند و این امر از گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیز جلوگیری می کند.

وی افزود: همچنین آغاز عملیات اجرایی جاده عنافچه نیز در سال جاری از اولویت ها بوده که مطالعات آن در حال انجام است و به زودی با تامین اعتبارات مناسب ، این پروژه نیز کلید می‌خورد.

شریعتی بیان کرد: این پروژه خواست قلبی تمامی اهالی شهرستان باوی بوده و امکان تردد را برای مردم این منطقه تسهیل می کند.

وی اظهار داشت: آبرسانی و پایداری شبکه برق، توسعه مدارس و راه روستایی و اجرای طرح هادی در روستاهای استان از برنامه های جدی دولت در سال جاری است.

استاندار خوزستان تصریح کرد : متاسفانه در سال های گذشته در اجرای برخی از پروژه های تاثیرگذار در ملاثانی، ویس و شیبان کوتاهی شده که اکنون با تامین اعتبارات لازم پروژه های خوبی برای این مناطق پیش بینی شده است.

6 طرح آبرسانی و عمرانی عصر جمعه در بخش مرکزی شهرستان باوی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و یا کلنگ زنی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار