نماینده خرمشهر درمجلس :
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت آب شرب این شهرستان با تمام توان در دست پیگیری است وظرف دو هفته آینده مردم شاهد تحول چشمگیر دراین حوزه خواهند بود.
کد خبر: ۶۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 23 June 2018

عبدالله سامری شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در این شهر گفت: در حال حاضر 10 متر از پایان کار عملیات بسته شدن سد خاکی مارد باقی مانده است و پیش بینی می شود تا سه روز آینده عملیات اجرایی آن پایان یافته و با بسته شدن این سد از پیشروی آب شور به رودخانه کارون جلوگیری می شود.

به گزارش "تابناک"؛ نماینده مردم خرمشهر افزود: مرحله دوم طرح آبرسانی غدیر نیز تا سه راه حسینیه به اتمام رسیده و تا پایان هفته آینده به خط انتقال طرح غدیر شهرهای آبادان و خرمشهر وصل می شود.

سامری گفت: برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی خرمشهر فشارهای زیادی به دولت وارد شد ، همه مسئولان وزارت نیرو، استانی و شهری پای کار هستند و امید است تا چند روز آتی شاهد شیرین شدن آب شرب باشیم.سامری بابت شور شدن آب آشامیدنی از مردم خرمشهر عذرخواهی کرد و گفت: از اینکه مردم خرمشهر تاکنون معضلات شوری آب را تحمل کرده اند، عذرخواهی می کنم.

نماینده مردم خرمشهر در این آیین نیز اتاق اصناف و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را مرکز اقتصادی شهر عنوان کرد و گفت: اتاق اصناف و اتاق بازرگانی با همفکری می توانند مسایل و معضلات خرمشهر را به طور کلی حل کنند.

عبدالله سامری با بیان اینکه بازار خرمشهر باید از وضعیت سنتی خارج شود، گفت: امید است اتاق اصناف با آمدن اعضای جدید بتوانند مسایل اقتصادی و مشکلات واحدهای صنفی را برطرف کنند.

وی با اشاره به احداث اتاق اصناف گفت: یک قطعه زمین از سوی مسکن و شهرسازی جهت احداث اتاق اصناف آماده شده و انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند در راه اندازی این اتاق مشارکت کند.

مدیر بهبود کسب و کار و توسعه منطقه آزاد اروند نیز طی سخنانی دراین برنامه مدعی شد : ورود عراقی ها به منطقه آزاد اروند چرخه مالی خوبی در بازارهای شهرهای آبادان و خرمشهر ایجاد کرده و شایعات مبنی بر گرانی و کمبود کالا غیرواقعی است و بر رونق بازارهای این شهرها تاثیر منفی می گذارد.

جبار عبود زاده با بیان اینکه منطقه آزاداروند آمادگی کامل برای واردات کالاهای اساسی تنظیم بازار را دارد ، گفت : بالا بردن کیفیت کالاها و خارج کردن بازار از حالت سنتی علاوه بر رونق بازار می تواند در جذب گردشگر خارجی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی اصناف را چرخه محرکه شهر عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی کامل برای بهبود وضعیت شهرهای آبادان و خرمشهر را دارد و به دنبال ایجاد اشتغال بوده تا سطح زندگی مردم ارتقا یابد.رئیس اتاق اصناف خرمشهر در این آیین گفت: اتاق اصناف آمادگی کامل برای ساماندهی و تحول وضعیت بازارها را دارد.

سید میثم هاشمی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان اتاق اصناف در آینده نزدیک گفت: ساختمان اتاق اصناف پس از 30 سال کلنگ زنی می شود.

وی احداث شهرک کارگاهی صنوف مزاحم و آلاینده را ضروری خواند و گفت: امید است با مشارکت بخش خصوصی این شهرک در خرمشهر احداث شود.در پایان این مراسم از اعضای واحدهای صنفی فعال و نمونه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار