هفته المپیک ورزش‌های همگانی در خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۶۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 23 June 2018

حمید سالمی، رییس هیات ورزش های همگانی استان اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته المپیک ورزش‌های همگانی، هیات خوزستان نیز در راستای لزوم اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته با عناوین تعیین شده، برنامه‌های متنوعی را با همکاری هیات‌های شهرستانی و کمیته‌های تحت نظر برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته المپیک ورزش‌های همگانی، گفت: این هفته که از یکم تا هفتم تیرماه است، با عناوین المپیک ورزش همگانی، المپیک و محیط زیست، المپیک دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، المپیک جوانان، دانشجویان و سربازان، المپیک و رسانه، المپیک و بانوان و المپیک و پیشکستوتان، قهرمانان و اسوه‌های دفاع و جهاد نامگذاری شده است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در ادامه با تاکید بر توجه به ورزش همگانی و گسترش آن در بین تمامی اقشار جامعه، عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی ورزش همگانی در بین شهروندان خوزستانی در تلاش هستیم که این ورزش‌های را در محلات و شهرستان‌ها توسعه و گسترش دهیم که البته این مهم نیازمند همکاری و توجه مدیران استانی نیز است. ورزش همگانی نیاز یک جامعه است و امیدوارم با همکاری مسوولان بتوانیم در این بخش موفق عمل کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های همگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار