مدیر کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند تأکید کرد:
مدیر کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کیفیت بازارهای خرمشهر باید بهبود یابد تا این شهر از وضعیت جنگ زدگی فعلی خارج شود.
کد خبر: ۶۲۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 23 June 2018

جبار عبود زاده شامگاه جمعه در مراسم جشن روز ملی اصناف در خرمشهر با بیان اینکه چهره خرمشهر همچنان جنگ زده است، اظهار کرد: برخی از ناتوانی در تغییر شرایط می گویند در صورتی که اینگونه نیست و تغییر به خواست و فرهنگ مردم مربوط می شود.

وی، بهبود بازارها و توسعه کسب و کار را شاهراه تغییر در خرمشهر دانست و بر اراده سازمان منطقه آزاد اروند برای تدوین برنامه ای در این خصوص تأکید کرد.

مدیر کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه بیان کرد: نباید در برای توسعه تنها به شعار بسنده کرد؛ سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی دارد در بحث تنظیم بازار و واردات کالاهای ضروری ورود کند و در راستای تحقق این هدف، تمام ادارات مرتبط نیز ورود کرده اند اما انتظار می رود این برنامه ها با خروجی همراه باشند.

وی به وضعیت کنونی بازار خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: بازارهای خرمشهر در ساعات ابتدایی شب تعطیل و حالت کساد دارد و باید همه به خصوص مردم این شهرستان با خرید ملزومات خود از بازار خرمشهر به توسعه این بازار کمک کنند.

عبود زاده از حضور گردشگران در منطقه آزاد اروند به عنوان عاملی در رونق بازار یاد کرد و گفت: نباید گردشگران را عوامل خرابی بازار دانست؛ گردشگران باعث رونق و بهبود وضعیت بازار می شوند و در مقابل باید کیفیت بازار و سطح نظارت را ارتقا داد.

وی به افزایش دستفروشی در خرمشهر اشاره و اظهار کرد: افزایش دست فروشی ایجاد شغل نیست؛ بساط گستری شغل کاذبی است که به جای آن می توان با رونق بازار برای مردم منطقه کاری ثابت و با دوام ایجاد کرد و عاملی در ارتقای شهرستان شد.

مدیر کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد با راه اندازی بازارهای جدید در خرمشهر گامی در مسیر توسعه این شهرستان در سال جاری برداشته شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار