معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: مناطق کیان آباد و کیانپارس اهواز که به دلیل استقرار مطبهای پزشکی و مجتمعهای تجاری و مسکونی از پرترافیک ترین مناطق اهواز هستند. این مناطق با انتخاب یک مشاور که به جغرافیایی اهواز آشنایی دارد، جهت ساماندهی ترافیک مورد مطالعه قرار گرفته اند.
کد خبر: ۶۲۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 24 June 2018

فرامند هاشمی زاده در جلسه شورای ترافیک که امروز (سوم تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی جهت ساماندهی ترافیک کلانشهر اهواز اظهار کرد: شهرداری اهواز اقدامات خوبی انجام داده و مناطق پرترافیک را شناسایی کرده تا طرحهای کنترل ترافیک با نگاه جدید و ملاحظه طرح جامع ترافیک و با اقدامات علمی انجام شوند.

وی افزود: مناطق کیان آباد و کیانپارس اهواز که به دلیل استقرار مطبهای پزشکی و مجتمعهای تجاری و مسکونی از پرترافیک ترین مناطق اهواز هستند. این مناطق با انتخاب یک مشاور که به جغرافیایی اهواز آشنایی دارد، جهت ساماندهی ترافیک مورد مطالعه قرار گرفته اند. محل احداث پارکینگ ها و بهره مندی از پارکینگ ها در طرح ها دیده شده و امیدواریم با تدوین راه حل ها و همچنین تعهد شهرداری نسبت به اجرای طرح هایی در این زمینه شاهد کاهش ترافیک باشیم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به طرح جایگزینی مناطق جدید در اهواز برای انجام کارهای پرترافیک تصریح کرد: همچنین شهرداری اهواز موظف شده است مجتمع هایی که تعهد داشتند پارکینگ ایجاد کنند و مورد استفاده عموم قرار دهند و به این تعهد عمل نکرده اند را شناسایی و با آنها برخورد کند.

هاشمی زاده با اشاره به آستانه آعاز سفرهای تابستانه تصریح کرد :خوزستان بیشتر مسافرفرست است اما برخی شهرهای استان محل عبور مسافرین استانهای دیگر است که باید تمهیدات لازم در خصوص شناسایی مناطق حادثه خیز و نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این مسیرها اندیشیده شود.

وی گفت: تبدیل یک سایت صنعتی (کارخانه راکتور سازی) در منطقه سپیدار و باهنر که ترافیک سنگینی داشت به یک کاربری مناسب و با آرامش محیطی برای استفاده در حوزه توریست درمانی در برنامه است. ۲۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شده است که امروز که این طرح مورد تصویب قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار