با حضور استاندار خوزستان،
نخستین مرکز ترک اعتیاد TC (مرکز بازپروری اجتماع درمان مدار) ویژه بانوان تحت نظارت بهزیستی امروز با حضور استاندار خوزستان در اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 24 June 2018

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح نخستین مرکز TC (مرکز بازپروری اجتماع درمان مدار) ویژه بانوان تحت نظارت بهزیستی خوزستان اظهار کرد: برای توسعه انسانی و سلامت جامعه باید برنامه همه‌جانبه داشته باشیم و تمام گروه های اجتماعی را بسته به نیاز آنها مورد هدف قرار داده و برای آنها برنامه‌ریزی کرده و توسعه را همه‌جانبه بنگریم.

استاندار خوزستان افزود: در مسیر رشد و توسعه همیشه گروه‌هایی باز می مانند و در گذران زندگی دچار مشکل می‌شوند و آسیب‌های اجتماعی گریبان ایشان را می‌گیرد. اینجاست که وزارت رفاه باید متولی کار شده در این خصوص برنامه ریزی کرده و این افراد را به چرخه اجتماع بازگرداند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه اجتماعی تیم خوبی در استان خوزستان زمام امور را در دست دارد و در حوزه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری حوزه اجتماعی بسیار فعال بوده و زیر چتر حوزه سیاسی قرار نگرفته است.

شریعتی با اشاره به فعالیتهای ارزنده حوزه بانوان و زنان در خوزستان بیان کرد: در حال حاضر بین آموزش و پرورش، دانشگاه، بهزیستی، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های مربوطه در زمینه مسائل اجتماعی در استان خوزستان رابطه‌ای مبتنی بر تعامل و حمایت شکل گرفته و اقدامات مفید و موثر در این زمینه دیده می شود.

استاندار خوزستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران تاسیس مرکز TC ویژه بانوان در استان عنوان کرد: مرکز TC روشنا اولین مرکز TC ویژه بانوان در استان و دومین مرکز TC بانوان در کشور است.

شریعتی با بیان اینکه حوزه کار با انسان بسیار دشوار است و نیازمند برنامه مدون برای جلوگیری از هدر رفت منابع است، افزود: مسائل نرم افزاری در این حوزه از مسائل سخت افزاری مهمتر است و جمع کردن تیمی برای هدایت و راهبری چنین مجموعه هایی کار آسانی نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار