رئیس اتحادیه دوزندگان مردانه کرمانشاه گفت: امسال تمام روپوش مدارس شهر کرمانشاه را تولیدی‌های داخل استان خواهند دوخت.
کد خبر: ۶۲۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 25 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی رستمی ، با اشاره به نابسامانی‎هایی که سال‌های گذشته در تولید و عرضه پوشاک مدارس وجود داشت، اظهار کرد: خوشبختانهامسال تمام مشکلات حل شده و دوخت تمام روپوش مدارس کرمانشاه به واحد‌های تولیدی داخل استان داده شد.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته گاهی پوشاک مدارس از مراکز عرضه تهیه می‌شد و تولیدی‌ها صدمه می‌دیدند و یا فقط به برخی تولیدی‌ها داده می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفتهتمام این مشکلات حل شده است.

رئیس اتحادیه دوزندگان مردانه کرمانشاه با اشاره به نیاز کرمانشاه برای حدود ۱۳۰ هزار دست پوشاک مدرسه پسرانه و دخترانه، ادامه داد: کار دوخت روپوش مدارس آغاز شده و تاکمی قبل از شروع سال تحصیلی ادامه دارد.

به گفته رستمی، این تعداد روپوش با همکاری ۱۴ تولیدی پوشاک مردانه و ۱۰۵ تولیدی پوشاک زنانه در کرمانشاه دوخته می‌شود.

وی افزود: روپوش پسرانه توسط دوزندگان مردانه و روپوش دخترانه توسط دوزندگان زنانه تهیه خواهد شد و اگر هم دوزندگان مردانه به اتمام کار نرسد، بخشی از کار را به دوزندگانزنانه خواهیم سپرد.

رئیس اتحادیه دوزندگان مردانه کرمانشاه از فعالیت نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی پوشاک کرمانشاه خبر داد که در این ایام کار آن‌ها رونق خواهد گرفت.

رستمی درباره تعرفه دوخت روپوش مدارس نیز خاطرنشان کرد: تعرفه بر اساس سایز روپوش تعیین خواهد شد و نرخ مشخصی دارد.

وی با بیان اینکه عدالت لازم بین تولیدی‌ها برای دوخت روپوش مدارس رعایت خواهد شد، عنوان کرد: اتحادیه نظارت کافی در این خصوص دارد و دوخت روپوش فقط به تولیدی‌هایمجاز و مورد تایید اتحادیه سپرده خواهد شد.

رئیس اتحادیه دوزندگان مردانه کرمانشاه گفت: معمولا تولیدی‌ها بر اساس نزدیک بودن به مدرسه انتخاب خواهند شد تا والدین و دانش‌آموزان نیاز به تردد زیاد نداشته باشند.

رستمی از تشدید نظارت بر واحد‌های تولیدی در این ایام خبر داد و اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود برخی تولیدی‌ها لباس سایز بزرگتر به دانش آموزان می‌دهند تا پول بیشتری دریافت کنندبه هیچ عنوان صحت ندارد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار