مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه:
چرخ تولید در شرکت خوراک دام هفت تپه با حل مشکل قطع گاز این واحد تولیدی بار دیگر به چرخش در آمد.
کد خبر: ۶۲۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 25 June 2018

مدیر عامل شرکت سرزمین مهر و ماه - واحد خوراک دام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت:با پیگیری استانداری و شرکت گاز خوزستان مشکل قطع گاز این شرکت برطرف شده و از شامگاه یکشنبه گاز این شرکت وصل شد.

به گزارش"تابناک"؛ کیانوش غفاری با بیان اینکه موقتا گاز این شرکت وصل شده افزود:مقرر شد ظرف 10 روز آینده نسبت به تعیین تکلیف مشکلات این شرکت با حضور مسئولان اقدام شود.

وی گفت: از یکسال پیش عملیات بازسازی و راه اندازی مجدد این واحد آغاز شد و در اسفند ماه پارسال تولید در این واحد پس از وقفه ای هشت ساله از سر گرفته شد اما از آنجا که خط تولید واحد خوراک دام نیاز به بازسازی و تجهیزات جدید داشت در یک دوره سه ماهه مجددا کار بازسازی خط تولید از اسفند ماه تاکنون انجام شد.

مدیر عامل شرکت خوراک دام سرزمین مهر و ماه نیشکر هفت تپه افزود: ظرفیت روزانه واحد خوارک دام از 60 تن در روز به 200 تن در روز افزایش یافته و در حال حاضر 70 نفر در این شرکت مشغول کار می باشند.

مشکل برق این شرکت نیز اخیرا با همکاری مسئولان شهرستان شوش حل شده و اشتراک جداگانه ای برای این شرکت خریداری شد.

رقم بدهی شرکت کشت و نیشکر هفت تپه بابت گاز مصرفی حدود 350 میلیارد ریال عنوان شده است.کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15 کیلومتری شهر شوش قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد.

این شرکت طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه علاوه بر تولید شکر ، دارای چندین واحد زیر مجموعه و صنایع جانبی از جمله واحد تولید خوراک دام می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار