تا افتتاح خط دوم طرح آبرسانی غدیر
بر اساس دستور فرماندار آبادان، آب شرب شهروندان آبادانی توسط دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 June 2018

روز گذشته ۸ تیرماه جلسه هماهنگی تأمین آب شرب مردم آبادان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش"تابناک"؛ عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح آبرسانی غدیر۲ و اقدامات قابل انجام برای کاهش شوری آب در محل فرمانداری آبادان  گفت: این دستور در راستای استقلال تامین آب شرب شهرستان آبادان به تمامی دستگاههای اجرایی شهر ابلاغ شد.

وی افزود: بر این اساس، تمامی دستگاهای اجرایی آبادان موظف به تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان شدند.

وی با اشاره به ابلاغ این دستور به تمامی دستگاههای اجرایی شهر اظهار کرد: به منظور سهولت در کار توزیع آب توسط دستگاهای اجرایی شهر، آبادان به چندین منطقه دسته بندی می شود که متعاقبا این مناطق به مردم اطلاع داده می شود.

فرماندار آبادان تصریح کرد: بر این مبنا هر دستگاه اجرایی تامین آب شرب مورد نیاز مردم چند منطقه را به صورت استقرار تانکر و توزیع آب معدنی عهده دار می شوند.

شهبازی گفت: این اقدام به صورت موقتی و تا زمان افتتاح خط دوم غدیر آبادان اجرا می شود و ادامه دارد.

در روزهای اخیر انتشار اخباری مبنی بر ارسال آب معدنی توسط سایر شهرهای کشورمان اگر چه یک حرکت انساندوستانه و اقدامی در جهت کمک به هموطن و هم نوع است اما از سوی شهروندان به دلیل برخورداری شهر از دستگاههای برخورداری همچون منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، پاسارگاد، بنادر و غیره این اقدام چندان خوشایند و قابل قبول نیست.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار