گردهمایی بزرگ مدافعان حرم با حضور پرشور اقشار مختلف و مسئولان استان در هیئت انصارالمهدی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 30 June 2018

اجتماع بزرگ مدافعان حرم با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه، آیت‌الله«محمدرضا ناصری‌یزدی»نماینده ولی فقیه در استان،سرهنگ «حسن علیزاده» فرمانده تیپ مردم پایه الغدیر و جمعی از رزمندگان مدافع حرم استان در محل تجمعات هیئت انصارالمهدی(ع) یزد برگزار شد.

در این مراسم یکی از رزمندگان مدافعان حرم در خصوص اهمیت بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه،‌ سخنرانی کرد و افزود: برخورداری از بصیرت دینی یکی از مهمترین ویژگی رزمندگان مدافع حرم در جنگ با دشمن تکفیری بود.

وی شناخت ارزش‌های دینی و انسانی را مهمترین نیاز افراد در جامعه دانست و گفت: توسعه و پیشرفت اجتماعی،‌ اقتصادی،‌ فرهنگی و دینی هر جامعه مستلزم آشنایی و شناخت مسیر حق از باطل است.

این رزمنده مدافع حرم در ادامه با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس با جنگ علیه داعش متفاوت است، تصریح کرد:‌ در جنگ تحملی رزمندگان اسلام به جبهه‌ها می‌رفتند چون که دشمن به کشور حمله کرد بود و اگر جلوی آن ایستادگی نمی‌کردند دشمن کشورمان را تصرف می‌کرد؛ اما مدافعان حرم با بصیرت کامل و به صورت داوطلبانه به دفاع از حریم اهل بیت می‌پردازند، به همین دلیل شهدای مدافع حرم مرتبه‌ای بالاتر از سایر شهدای اسلام دارند.

وی آمریکایی‌ها که از اول انقلاب می‌خواهند از هر دری وارد شده و جمهوری اسلامی ما را به از بین ببرند، وقتی که با ترفندهای مختلف نتوانستند به مقصودشان دست یابند، داعش را به وجود آورند تا او این کار را برایشان انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ داعش تا 40 کیلومتری مرز ایران رسیده بود و این مدافعان حرم اهل بیت بودند که جلوی آنها ایستادند و نگذاشتند به مرزهای کشورمان برسند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار