استاندار کرمانشاه گفت:با توجه به وجود رتبه بالاي استان در بحث بيكاري انتظار است كه همه در زمينه ايجاد بسترهاي لازم براي ايجاد اشتغال تلاش كنيم
کد خبر: ۶۲۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 30 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، مهندس هوشنگ بازوند در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان كه در سالن جلسات تدبير استانداري برگزار شد، افزود: دبيرخانه اين كاروه موظف است كارها و برنامه هاي اشتغال استان را با جديت بيشتري پيگيري كند زيرا عملكرد گذشته آن قابل قبول نيست.

وي خاطر نشان کرد:براي مجموعه اي كه قرار است خودش متولي اشتغال در استان باشد انتظار تلاش و پيگيري بيشتري مي رود كه تمامي موانع برسرراه اشتغال را رفع نمايد.

استاندار كرمانشاه اظهارداشت: طرح مهارت آموزي در محيط كار مي تواند اشتغال مناسبي براي استان به همراه داشته باشد اما برخي با سخت گيري هاي بي مورد خود مانع از اجراي اين طرح در استان مي شوند.

بازوند تصریح کرد:متاسفانه در برخي از موارد بازرسين اداره كار و بيمه تامين اجتماعي با توجه به سخت گيري هاي بيش از حد خود مانع از اشتغالزايي در استان مي شوند لذا از اداره كار و تامين اجتماعي استان مي خواهيم كه با قاطعيت با اين افراد برخورد كنند.

وی ابراز داشت: خيلي جاي تعجب دارد استاني با مشكل بيكاري مواجه باشد اما از آن طرف عده اي به لحاظ سخت گيري هاي بي مورد مانع ايجاد اشتغال گردند لذا ما ديگر اين عملكرد اداره كار و تامين اجتماعي را قبول نخواهيم كرد و از دستگاه هاي ذيربط به ويژه اداره فني و حرفه اي انتظار داريم كه طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي را براي استان به صورت دقيق پيگيري كنند.

بازوند گفت: تا شنبه هفته آينده بايد شاهد اجراي طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي در استان باشيم و يك تغيير اساسي در اجراي آن براي استان رقم بخورد.

وي همچنين از بانك كشاورزي و جهادكشاورزي استان خواست كه تلاش كنند تا هفته آينده روند پرداختي هاي تسهيلات اشتغال فراگير در استان با افزايش چشمگيري همراه باشد.

استاندار كرمانشاه در ادامه از بانك توسعه تعاون نيز خواست كه تلاش هاي خود را براي تسريع در پرداختي هاي تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري بكار گيرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار