فرماندار میبد ورزش را مهمترین رکن در کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۲۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 01 July 2018

فلاح فرماندار میبد با اشاره به افتتاح پروژه احداث چمن مصنوعی فوتسال در بهمن ماه سال جاری گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان، محیط زیست و منابع طبیعی میبد، راهداری میبد و شهرداری بفروئیه نهایتاً شاهد اتمام این پروژه در ایام الله دهه فجر باشیم.

وی افزود: برای اولین بار در استان یزد، چمن مصنوعی فوتبال در شهرستان میبد با هماهنگی و همکاری ادارات به بهره برداری می‌رسد.

فلاح با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهارداشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امر به ورزش، امر به معروف است که ما مسئولین اگر بخواهیم خیلی از آسیب‌های اجتماغی را به حداقل برسانیم باید توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش و نشاط اجتماعی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سالجاری شاهد راه اندازی استخر شهیدیه خواهیم بود که امیدواریم در مهر ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

فلاح همچنین از افتتاح سالن ورزشی مصلی، سالن ورزشی در خانقاه میبد توسط خیرین، احداث یک سالن ورزشی در منطقه سورک توسط سنگ آهن، سالن ورزشی صدرآباد، تجهیز روشنایی ورزشگاه شهید چمران، سالن ورزشی رحیمی فر با همکاری خیرین و آموزش و پرورش در آینده خبر داد.

فرماندار میبد همچنین در ادامه به فرهنگ سازی در ورزش دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: در دوره جاری دیگر مانند گذشته به دوچرخه سواران نباید به دید منفی نگاه کرد که ما مسئولین باید هفته‌ای یک روز را برای تردد و رفت و آمد در خیابان و آمدن به محل کار اختصاص داده و ورزش دوچرخه سواری را در شهرستان میبد فرهنگ سازی کنیم.

وی افزود: طرح شب سی مسجد در شهرستان میبد با حضور و استقبال دوچرخه سواران میبدی در ماه مبارک رمضان انجام شده که اتفاق خوبی برای فرهنگ سازی دوچرخه سواری در شهرستان میبد بود.

فلاح تصریح کرد: خوشبختانه دوچرخه سواران میبدی انگیزه خوبی در راهپیمایی‌ها و مراسمات شهرستان دارند و حضور پرشور دوچرخه سواران به فرهنگ سازی دوچرخه سواری در سطح شهرستان میبد کمک می‌کند.

فرماندار میبد در پایان از ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش دوچرخه سواری دعوت کرد تا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری همایش عمومی دوچرخه‌سواری راه ابریشم شهرستان میبد شرکت نمایند.

لازم به ذکر است این همایش از ساعت ۱۶ عصر روز شنبه نهم تیرماه از محل برج کبوترخانه میبد آغازو تا پارک بهاران میبد ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار