مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که به دنبال این هستیم که فصلی آرام را داشته باشیم و بتوانیم برنامه‌های مدنظر را اجرا کنیم، گفت: به کار ویسی و نگاه او به بازیکنان جوان و بومی اعتقاد دارم و ان‌شاءالله با همکاری یکدیگر تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۲۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 02 July 2018

کیوان بابادی درخصوص سپردن هدایت تیم به عبدالله ویسی، اظهارکرد: پس از استعفای آقای فکری، چند گزینه برای هدایت تیم مدنظر بودند که در نهایت با آقای ویسی که یک مربی جوان و بومی است، به توافق رسیدیم. من به کار ویسی و نگاه او به بازیکنان جوان و بومی اعتقاد دارم و ان‌شاءالله با همکاری یکدیگر تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که ما صدای مردم را می‌شنویم و طبیعتا تیمی را می‌بندیم که مردم شاد باشند، گفت: به دنبال این هستیم که فصلی آرام را داشته باشیم و بتوانیم برنامه‌های مدنظر را اجرا کنیم. ما ابتدا هوادار و عاشق نفت‌مسجدسلیمات هستیم و بعد در این باشگاه مسوولیت داریم. دغدغه ما شکل گرفتن تیمی با شخصیت است که بتواند از نام مسجدسلیمان و فوتبال خوزستان دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان گفت: ما با توجه به واقعیت‌ها و توان‌مان تصمیم می‌گیریم و تلاش می‌کنیم حداقل احساسات را در کارمان وارد کنیم، ضمن این‌که ذهن‌مان را درگیر حواشی نخواهیم کرد. ما با دوری از حواشی به دنبال ایجاد فضایی آرام برای تیم هستیم. باتوجه به تجربه تلخی که نفت از اولین سال حضور خود در لیگ برتر دارد، همه مسولان استان و شهرستان مصمم هستند که تیم در لیگ هجدهم به ثبات برسد و از سال‌های آینده به فکر کسب بهترین نتایج باشیم.

وی با تاکید بر این‌که با تمام توان پای کار هستم و برنامه دارم، عنوان کرد: کار سخت است ولی با همدلی که در مجموعه و به ویژه مردم خوب مسجدسلیمان وجود دارد، کارها پیش خواهد رفت و نگرانی وجود ندارد.

بابادی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان بومی همچون میلاد میداوودی، عباس عسکری و صادق صادقی به کار خود در نفت ادامه می‌دهند؟ گفت: صد درصد ما با نگاه بومی تیم را می‌بندیم و این بازیکن و چند بومی دیگر نیز مدنظر هستند. خود آقای ویسی نیز به بومی‌گرایی و استفاده از چنین بازیکنان باتجربه‌ای معتقد است. امسال با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها پا به لیگ برتر می‌گذاریم. همانطور که می‌دانید این تیم فاقد تیم‌های پایه است و به طبع همین کار را سخت می‌کند ولی کم کم باتوجه به برنامه‌های مدنظر در این بخش نیز فعال می‌شویم تا از سال‌های آینده به جوانان و داشته‌های خودمان اکتفا کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار