فرمانده انتظامی قم خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان قم از انهدام ۴ باند سرقت منازل، خودرو و مغازه و دستگیری ۲۱ نفر سارق در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 01 July 2018

به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی با حضور در پلیس آگاهی استان قم، اظهار داشت: با تلاش‌های هوشمندانه و مؤثر مأموران پلیس آگاهی استان قم و حمایت‌های دستگاه قضائی در ۱۰ روز گذشته ۴ باند سرقت خودرو، منزل، مغازه و داخل خودرو در استان شناسایی و منهدم شدند.

وی افزود: از این ۴ باند، تعداد ۲۱ نفر سارق دستگیر و در تحقیقات پلیسی صورت گرفته، به بیش از ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند که تعدادی از آنها دارای سوابق متعدد کیفری و فعالیت مجرمانه در استان‌های مختلف هستند.

سردار مجتبایی اضافه کرد: از مهمترین سارقانی که دستگیر شده یکی از سارقان خودرو بوده که به بیش از ۱۵ فقره سرقت از طریق مسموم و بیهوش کردن مالکان خودروها در چندین استان اعتراف و توانسته دست به اقدامات مجرمانه بزند.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به رانندگان ناوگان عمومی هشدار داد: رانندگان این گونه وسایل نقلیه بایستی هوشیار بوده و از پذیرفتن هر گونه مواد خوراکی و نوشیدنی از سوی مسافران خودداری کنند زیرا احتمال وجود داروهای بیهوش کننده در ترکیبات این گونه مواد غذایی وجود دارد که ممکن است منجر به سرقت خودرو شود.

مجتبایی با اشاره به نقش مؤثر مردم در پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه سارقان، ابراز داشت: پلیس قم مصمم است با تمام توان، تلاش و همکاری دستگاه قضائی با تمامی اقدامات مجرمانه به خصوص سرقت که نقش موثری در تأمین امنیت و آرامش مردم دارد، برخورد کند بنابراین مردم نیز با هوشیاری خود می‌توانند پلیس را در انجام مأموریت‌های خود یاری رسانند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اولویت اصلی پلیس، تأمین امنیت و آسایش عمومی شهروندان است که تا به امروز به خوبی این امر محقق شده و آمارهای رسمی حاکی از اعتماد و رضایت مندی شهروندان نسبت عملکرد پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی استان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار