استاندار در کارگروه اشتغال:
استاندار خوزستان گفت: چند سال است که هیچ تحرک و احساس مسئولیتی در قبال مسایل و مشکلات کشور و استان از بانک‌ها شاهد نیستیم.
کد خبر: ۶۲۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 02 July 2018
استاندار خوزستان با ابراز گلایه از آنچه که عملکرد ضعیف بانک ها در طرح های اشتغالزایی این استان خواند گفت: باید موضوع همکاری نکردن بانک های خوزستان در پروژه های ایجاد اشتغال، با مدیران عامل این بانک ها در تهران مطرح شود تا این مشکل در استان حل شود.
 
به گزارش "تابناک"؛ غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در شورای اشتغال خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: باید مشخص شود که چرا بانک ها در خوزستان، در جهت سیاست های دولت حرکت نمی کنند.
 
وی گفت: مدیران بانک ها در خوزستان هیچ احساس مسئولیتی در قبال مشکلات دولت و کشور ندارند و باید این گلایه به مدیران عامل بانک ها در کشور گزارش شود.
 
شریعتی افزود: ایجاد اشتغال مساله نخست مملکت است و لازم است این موضوع اولوست نخست در خوزستان باشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان نیز بیان کرد: در بحث پروژه های اشتغال روستایی در خوزستان به خوبی عمل نشده و در صورتی که بانک های عامل در این بخش همکاری ندارند باید اعتبارات در این بخش در بانک هایی که همکاری بیشتری دارند جا به جا شود.
 
علی بحرینی افزود: بانک ها در خوزستان در اشتغال فراگیر و روستایی عملکرد خوبی ندارند.
 
وی ادامه داد:34 طرح ملی در حوزه اشتغال روستایی در خوزستان مد نظر است که نیاز است برای اجرای سریع این پروژه ها این مصوبات دوباره به دستگاه های اجرایی خوزستان معرفی شوند.
 
وی گفت: نیاز است که فرمانداران به طرح های اشتغال روستایی توجه و اهمیت بیشتری بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار