رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی تامین اجتماعی همدان از اضافه شدن متخصص چشم به پلی‌کلینیک شهید شهبازی تامین اجتماعی همدان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 03 July 2018
رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی تامین اجتماعی همدان از اضافه شدن متخصص چشم به پلی‌کلینیک شهید شهبازی تامین اجتماعی همدان در آینده نزدیک خبر داد.
 
به گزارش فارس، علیرضا بی‌نیاز با اشاره به اینکه پلی‌کلینیک شهیدشهبازی در بخش سرپایی در دو قسمت درمانگاه عمومی و تخصصی فعالیت دارد، اظهار کرد: درمانگاه عمومی پلی‌کلینیک در حال حاضر با چهار پزشک عمومی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته پزشکان محدودی در درمانگاه تخصصی فعالیت داشتند که اکنون وضعیت تغییر یافته است، افزود: قبلاً متخصص جراحی دو روز در هفته بیشتر فعالیت نداشت، اما از سال ۹۳ شرایط بهبود یافته و متخصصان بیشتری به مجموعه اضافه شده‌اند.

رئیس پلی‌کلینیک تخصصی شهید شهبازی تامین اجتماعی همدان از فعالیت متخصص مغز و اعصاب طی دو روز در هفته خبر داد و گفت: درمانگاه جراحی هر روز خدمات ارائه می‌دهد و متخصص قلب یک روز در میان در مرکز حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه متخصص پوست سه روز در هفته و اطفال همه روز در پلی‌کلینیک شهید شهبازی فعال است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از لحاظ متخصص چشم کمبود است که در برنامه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوده که آن را نیز به مجموعه اضافه کند.

بی‌نیاز با بیان اینکه در پلی‌کلینیک شهید شهبازی رادیوگرافی دیجیتال وجود دارد، افزود: در واحد دندان‌پزشکی خدمات کشیدن و جرم‌گیری دندان، پیشگیری بیماری دهان و دندان، آموزش بهداشت دهان و دندان، انجام فلورایدتراپی برای کودکان و خدمات فیشورسیلانت برای اطفال در جلوگیری از پوسیدگی ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بد نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار