جانشین فرمانده انتظامی استان، پاسخگویی به نیازهای مردم و حل مشکل کارکنان را از اولویت های همیشگی پلیس عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذار جامعه شبانه روز برای ایجاد جامعه ای امن تلاش می کند.
کد خبر: ۶۲۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 04 July 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازپایگاه خبر پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در دیدار هفتگی مسئولان انتظامی استان با جمعی از کارکنان و اقشار مختلف مردم اظهار داشت: گشودن گره از کار مردم وظیفه تک تک مسئولان است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اقتدار انقلاب و نظام اسلامی حمایت همه جانبه مردم از آن است که این موضوع در طول 40 سال اخیر به خوبی ثابت شده است.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از انقلاب نظیر مراسم راهپیمایی و انتخابات بر عزت و اقتدار نظام افزوده و باعث تحسین جهانیان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یادآور شد: خدمت به چنین مردم وفاداری باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد چرا که ان ها همیشه وفاداری خود را نشان داده اند.

وی در ادامه رسیدگی به وضعیت کارکنان نیروی انتظامی را نیز مسئله مهمی ارزیابی کرد و گفت: اگر پرسنل ما از لحاظ فکری آسوده و حداقل دغدغه ذهنی را داشته باشند بهتر به مردم خدمت می کنند.

سرهنگ مرزبانی در پایان گفت: بخشی از فعالیت های نیروی انتظامی معطوف به رسیدگی به وضعیت کارکنان خود اعم از کادر و وظیفه است و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار