رضا اردکانیان گفت: از سوی هیات وزیران وظیفه دارم مراتب قدردانی و تشکر از نماینده عالی دولت در استان خوزستان که تلاش بی شائبه و مستمری در تمامی شئون مدیریتی دارنداعلام دارم . عملکرد استاندار خوزستان مورد تایید و تصدیق هیات وزیران قرار گرفته است. نقش و سهم استاندار خوزستان در راهبری و حمایت از مسئولان اجرایی و همچنین تشویق سازمان های مرکزی برای توجه بیشتر به خوزستان و مسایل آن بسیار منحصر به فرد است
کد خبر: ۶۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 05 July 2018

وزیر نیرو:هیات وزیران به موفقیت استاندار خوزستان در همه شئون مدیریتی اذعان دارند/نقش دکتر شریعتی در راهبری و حمایت از مسئولان اجرایی و همچنین تشویق سازمان های مرکزی برای توجه بیشتر به خوزستان و مسایل آن منحصر به فرد است

وزیر نیرو گفت: تکمیل عملیات پروژه بزرگ آبرسانی غدیر به شهرستانهای خرمشهر و آبادان نمایش زیبایی از وحدت عمل مسوولان و مردم ارایه داد و امکان سوء استفاده وبهره برداری دشمنان از شرایط اقلیمی را ازبین برد.

رضا اردکانیان بامداد پنجشنبه در آیین بهره برداری آزمایشی خط دوم طرح آبرسانی غدیر خوزستان در ایستگاه ام الدبس دشت آزادگان اظهار داشت : پروژه آبرسانی غدیر از جمله پروژه های اولویت دار دولت در خوزستان است که در هفته های اخیر تلاش فراوانی برای تکمیل شدن این طرح بزرگ صورت‌گرفت تا کار به هدف از پیش تعیین شده رسید.

وزیر نیرو گفت: از سوی هیات وزیران وظیفه دارم مراتب قدردانی و تشکر از نماینده عالی دولت در استان خوزستان که تلاش بی شائبه و مستمری در تمامی شئون مدیریتی دارند اعلام دارم . عملکرد استاندار خوزستان مورد تایید و تصدیق هیات وزیران قرار گرفته است. همچنین از سوی همه کارشناسان و مدیران وزارت نیرو بدلیل همه حمایت ها و پشتیبانی های دکتر شریعتی از همه برنامه ها و پروژه های در حوزه آب و برق از ایشان قدردانی می کنم.

وزیر نیرو تصریح کرد:ی ادامه داد: امیدواریم با سرعت دادن به بخش های این طرح بزرگ بتوانیم سایر بخش ها را نیز هرچه سریعتر اجرایی کنیم. تجربه ارزشمندی از همکاری و همدلی در اجرای این پروژه فراهم شده که این امر برای بخش آب کشور و به ویژه خوزستان یک سرمایه است و سعی ما این است از این سرمایه بهتر استفاده کنیم. وزیر نیرو با بیان اینکه مشکلاتی که در خوزستان داریم با تدبیر حل می شود، گفت: نقش و سهم استاندار خوزستان در راهبری و حمایت از مسئولان اجرایی و همچنین تشویق سازمان های مرکزی برای توجه بیشتر به خوزستان و مسایل آن بسیار منحصر به فرد است. موضوع آب همواره از مسایل مهم به‌ویژه در ایام‌کم‌بارش بوده که سرنوشت همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر بیش از 75 درصد میزان کم بارشی در برخی نقاط کشور مشاهده شده و این در حالی است که متوسط کم بارشی در شاخص کشوری 26 درصد بوده است.
اردکانیان گفت: همه باید در مقابل یکدیگر سرخم کرده و دست یکدیگر را ببوسیم چرا که دشمنان ملت قصد دارند با سو استفاده از برخی مسائل اقلیمی آتش افروزی کنند.
وی بیان کرد: باید با وحدت و همدلی دورانی پر از شکوفایی و خلاقیت را به دنیا نشان دهیم تا آن ها از طرح های خود دست بردارند.

وزیر نیرو گفت: کشورهایی می خواهند درس مدیریت آب به ما بدهد که قدمتی کمتر از 60 سال دارند در حالی که ایران سه هزار سال سابقه مدیریت آب دارد.

اردکانیان گفت: اکنون با تلاش شبانه روزی شرایط امن و آسایش برای خدمتگزار این طرح فراهم شده تا بتوانیم وعده دولت را در زمان مشخص شده محقق کنیم.

وی گفت: هدف مشترک ما ارتقاء سطح رضایتمندی مردم بوده و تاکنون کار هنرمندانه ای در زمینه اجرای طرح بزرگ غدیر انجام شده است.

وی بیان کرد: تمامی انتقادات و پرخاش های دوستانه به دلیل بهبود شرایط زندگی مردم و امنیت و آسایش آن ها و توسعه کشور بوده اما این که چگونه این وظیفه قانونی را انجام داده تا منجر به افزایش رضایتمندی و جلوگیری از لبریز شدن آستانه تحمل مردم شود ، امر مهمی است.

وی گفت: در حال حاضر مردم می دانند که امکانات کشور محدود بوده و تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکل آب شرب خوزستان به کار گرفته شده است.

وزیر نیرو گفت:بهره‌برداری برداری آزمایشی از این طرح مهم بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال هزینه داشته و رکورد خوبی در کمترین زمان ممکن به ثبت رسیده است.

طرح غدیر 2 با هدف آبرسانی و تامین کامل آب شرب شیرین به مردم شهرستانهای خرمشهر، آبادان و شادگان از 10 ماه پیش آغاز و اکنون به بهره برداری آزمایشی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار