نشست شورای سلامت و امنیت غذایی
بر اساس نامه ارسالی از معاونت درمان وزرات بهداشت و بر اساس مصوبه کمیسیون قانون تشخیص امور پزشکی ماده ۲۰ مورخ ۹۷/۲/۲۴ وزارت بهداشت و درمان، مجوز تأسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان لنده صادر شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 05 July 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد؛ خانی مدیر بهداشت ودرمان لنده در نشست شورای سلامت این شهرستان با تقدیر از زحمات و تلاش های مجمو عه دانشگاه علوم پزشکی ،‌نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از موافقت اولیه با احداث بیمارستان ٣٢ تختخوابی لنده خبر داد .

وی افزود: بر اساس نامه ارسالی از معاونت درمان وزرات بهداشت و بر اساس مصوبه کمیسیون قانون تشخیص امور پزشکی ماده ۲۰ مورخ ۹۷/۲/۲۴ وزارت بهداشت و درمان، مجوز تأسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان لنده صادر شد.

موافقت اولیه با احداث بیمارستان در لندهمدیر شبکه بهداشت و درمان لنده بیان کرد: بر اساس این موافقت نامه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد باید ظرف مدت حداکثر ۱۲ ماه نسبت به معرفی مکان مناسب و تأیید آن مطابق ضوابط و استاندارهای فنی و نیز آئین نامه مربوطه برای تأسیس بیمارستان با ۳۲ تخت بستری به نام شهید کریمی اقدام کند .

در ادامه این نشست امراله خانی افزود: شهرستان لنده دارای چندین منطقه گردشگری و تفریحی است که نبود سرویس های بهداشتی یکی از معضلاتی اساسی است که در همین زمینه مقرر شد بخشداران و و امور عشایری نسبت به احداث سرویس بهداشتی در مناطق تفریحی موگرمون، ایدنک، مالشیخ، آبرزگه و کوه سیاه اقدام نمایند .

وی همچنین خاطرنشان کرد: جهت خدمت رسانی به عشایر، تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان لنده به مناطق عشایری اعزام خواهند شد.

موافقت اولیه با احداث بیمارستان در لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار