مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان:
آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی به 16 روستای شهرستان رامشیر عصر جمعه با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 07 July 2018

این پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرا می شود.با اجرای این پروژه بالغ بر یک هزار و 450 خانوار با جمعیت هشت هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند. پیش از این نیز چندین پروژه آبرسانی به روستاهای گتوند، دزفول، باوی، اهواز، امیدیه ، هندیجان کلنگ زنی شده است. محل تامین آب شرب این پروژه ها از رودخانه جراحی و تاسیسات آبرسانی روستایی مشراگه شهرستان رامشیر است. این پروژه ظرف مدت یک ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش"تابناک"؛ درویشعلی کریمی مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان در این آیین اظهار داشت : پیگیری های جدی نماینده رامشیر و استاندار خوزستان و سایر مسئولان محلی رامشیر در اجرای این پروژه بسیار تأثیرگذار بوده و امید است بتوانیم با همت مسئولان استان این پروژه های مهم را همچنان در استان تداوم دهیم.

وی افزود: فاز اول پروژه آبرسانی به این روستاها چند ماه پیش به بهره برداری رسید و این درحالی است که آبرسانی به این منطقه پس از 30 سال محقق شد.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه 7.5 کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بود که برای آبرسانی به 9 روستا به بهره برداری رسید.

وی بیان‌کرد: در فاز دوم نیز آب هفت روستا با 15 کیلومتر خط انتقال و 11 کیلومتر خط داخلی تامین می شود. کریمی تصریح‌کرد: در فاز دوم این پروژه کار را سریعتر پیش برده ایم و پنج کیلومتر را انتقال داده ایم اما مشکلی در تامین لوله ها ایجاد شد که باعث وقفه در کار پیش آمد.

وی گفت: اکنون 2 کیلومتر باقی مانده تا خط انتقال آب به روستاهای مورد نظر برسد و آب روستاهای دیگر نیز با اضافه کردن به خطوط انتقال، تامین می شود. وی ادامه داد: این پروژه بزرگ آبرسانی برگ زرین دیگری در کتاب درخشان دولت تدبیر و امید است.

برچسب ها: رامشیر ، آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار