سرپرست معاونت میراث فرهنگی مدیر‎ کل میراث فرهنگی خوزستان در بازدید از اماکن تاریخی شهرستان رامهرمز قول مساعد داد تا مشکلات این اماکن از جمله موزه این شهرستان پیگیری شود.
کد خبر: ۶۲۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 08 July 2018

محمد علی‎نژاد، رییس میراث فرهنگی رامهرمز، در خصوص این بازدید اظهار داشت: پیرو جلسه‎ شورای اداری میراث فرهنگی استان که هفته گذشته در اهواز برگزار شد، بنا شد که آقای ارسطوزاده سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان بازدیدی از رامهرمز و اماکن تاریخی شهرستان داشته باشد.

او با بیان این ‎که روز پنجشنبه بازدید از اماکن تاریخی رامهرمز از سوی ارسطوزاده و با هدف بررسی وضعیت فعلی مواریث فرهنگی شهرستان و اماکن مهم تاریخی انجام شد افزود: وی طی این بازدید از نزدیک وضعیت بناها و اماکن تاریخی از جمله عمارت صمیمی، ساختمان موزه، خانه بهبهانی، تل برمی، سایت باستانی جوبجی و تپه سیدمحمد دولتمند را بررسی کرد که در این میان مقرر شده است وامی به مالک خانه بهبهانی برای مرمت آن تعلق گیرد.

رییس اداره میراث فرهنگی رامهرمز افزود: ارسطوزاده در دیداری که با باغبان‎های عمارت صمیمی داشت نیز قول مساعد داد تا در صورت جذب اعتبار، وسایل و ابزار مورد نیاز این باغبان‎ها خریداری شود و کمبودهای آنان نیز در اسرع وقت فرآهم آید.

علی‎نژاد اضافه کرد: در این بازدید وضعیت موزه شهرستان رامهرمز هم بررسی شد و با توجه به بازدیدی که چندی پیش مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، نماینده اداره‎ کل موزه‎های کشور و مسئولان شهرستانی از موزه داشتند قرار بر این شد تا مشکلات این موزه نیز از سوی معاونت میراث فرهنگی استان پیگیری و برطرف شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار