رئیس شورای شهر اهواز تأکید کرد:
رئیس شورای شهر اهواز گفت: نگاه تصمیم گیرندگان در خصوص سرمایه گذاری در این شهرستان باید تغییر کند.
کد خبر: ۶۲۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 07 July 2018

محمدجعفر فلسفی ظهر امروز در همایش سرمایه گذاری خارجی در حوزه مدیریت شهری که در تالار اجتماعات هتل نیشکر برگزار شد، اظهار کرد: همت قابل توجهی بین مسئولان استان خوزستان، شهرداری اهواز و اعضای شورای شهر برای ایجاد توسعه در شهر اهواز ایجاد شده است.

وی افزود: هئیت خارجی حاضر در این همایش قدم در مکانی گذاشته اند که تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد و سختی های زیادی را متحمل شده است. انتظار داریم نگاه ویژه ای به استان خوزستان داشته باشند همانگونه که ما این نگاه را به دیگر کشورهایی که تجربه تلخی داشتند، داریم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه تصمیم گیرندگان در خصوص سرمایه گذاری باید تغییر کند افزود: کسانی که در جایگاه نظارت و تصمیسم سازی هستند باید نگاه خود را در خصوص عواملی که مانع سرمایه گذاری می شوند، تغییر دهند.

فلسفی بیان کرد: این مساله باید پیگیری شود؛ رویکردهایی که مانع سرمایه گذاری می شوند باید مورد سوال و برخورد سازمان های نظارتی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار در اهواز باید احساس کند دارای جایگاه است، ادامه داد: شرایط اهواز به گونه ای است که بر ما حکم می کند اتفاقات خوبی را برای این شهر رقم بزنیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار