با حضور مسوولان کشوری و استانی؛
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دو استقامت جاده ولایت با حضور مسوولان کشوری و استانی در شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 08 July 2018

افشین حیدری در این خصوص اظهار کرد: آیین افتتاحیه نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت از ساعت ۱۹ امروز، یکشنبه در یادمان شهدای شلمچه برگزار می شود.

وی با بیان این که ۴۰ ورزشکار به همراه مسوولان کشوری و استانی در این همایش شرکت دارند، عنوان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت هر سال به منظور ارج‌ نهادن به ورود امام رضا (ع) به خاک کشورمان از شلمچه به سمت مشهد مقدس برگزار می شود و امسال نیز نهمین سالی است که قرار است این جشنواره برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت، ۱۷ تیرماه حرکت خود را از شلمچه آغاز و در این مسیر از شهرستان های خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان استان خوزستان عبور و پس از آن استان های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی را طی می کند و سرانجام سوم مردادماه به مشهد مقدس خواهد رسید.

وی حضور پرشمار مردم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره حائز اهمیت دانست و اطلاع رسانی، تسهیل و ساماندهی حضور مردم برای مشارکت در این جشنواره را از تمام دستگاه ها خواستار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار