مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: پس از ایجاد بحران آب در آبادان و خرمشهر، 9 گروه جهادی از خوزستان به منظور یاری‌سانی به مردم در این مناطق مستقر شدند.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 08 July 2018

بهمن شهریاری با اشاره به مشکلات اخیر به وجود آمده در آبادان و خرمشهر و روستاهای تابعه، اظهار کرد: هنگامی که این شهرستان‌ها دچار مشکل آب شرب شدند، گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: برای این منظور ستاد دانشجویی آبادان و خرمشهر توسط بسیج دانشجویی استان تشکیل شد که برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای خدمت‌رسانی به مردم مشخص شد. بنابراین پیش از اینکه تاریخ اعزام گروه‌های جهادی برسد این گروه‌ها به صورت خود به خودی و یک روز پس از آغاز بحران آب در این شهرستان‌ها حاضر شدند.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان بیان کرد: گروه‌های جهادی برون استانی به این منظور از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، بوشهر و لرستان اعزام شدند. همچنین از خوزستان 9 گروه جهادی در قالب حدود 200 نفر در مناطق مستقر شدند و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی نسبت به خرید آب معدنی و همچنین 40 مخزن آب اقدام کردند.

شهریاری در خصوص مهلت ثبت‌نام گروه‌های جهادی، عنوان کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این گرو‌ه‌ها هم‌اکنون آغاز شده است و تا پیش از 15 شهریورماه ادامه دارد و اعزام گروه‌ها به مناطق محروم از شهریورماه آغاز می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اردوهای جهادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار