سرمربی استقلال خوزستان گفت: اولویت ما استفاده از ظرفیت خوزستان و بازیکنان بومی است.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 09 July 2018

داریوش یزدی  اظهار کرد: جلسات خوبی را با کادر مدیریت و مدیرعامل باشگاه داشتیم و توافقات خوبی نیز حاصل و در نهایت قرارداد ما ثبت شد و لیست بازیکنان مدنظر و کادرفنی را به مدیریت دادیم تا در اسرع وقت کار مذاکرات و توافق با این افراد را انجام دهند.

وی افزود: سعی می‌کنیم خیلی زود تیم را جمع و جور کنیم تا زودتر به اردو برویم و با توجه به کمبود زمان، از حداقل زمان، حداکثر استفاده را برده و تیم آماده‌ای را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم مانند فصل پیش از فانوس به دستان جدول خواهد بود یا خیر، گفت: اولا می‌خواهم پیشاپیش از همه کسانی که می‌خواهند در طول این فصل به ما کمک کنند تشکر کنم، اما در پاسخ به سؤال باید بگویم قطعا فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما من این قول را می‌دهم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنم و البته این موضوع می‌طلبد همه تلاش کنیم این وقت از دست رفته را جبران کنیم.

یزدی درباره کادر فنی تیمش گفت: تا همه افراد کادرم به‌طور کامل توافق نکنند من نامی از آن‌ها نمی‌برم اما افشین کمایی قطعا در کنار من خواهد بود و سرپرست تیم است.

وی با اشاره به بومی‌گرایی در جذب بازیکنان، گفت: قطعا هدف ما استفاده از ظرفیت خوزستان است و بیشتر از بازیکنان بومی بهره خواهیم برد اما اگر احساس کردیم بازیکنی از خارج استان می‌تواند به ما کمک کند برای جذبش اقدام می‌کنم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار