در حالی‌که تیم فوتبال استقلال خوزستان روز گذشته قصد داشت، اولین جلسه تمرینی خود با حضور داریوش یزدی را برگزار کند، این تمرین به دلیل اعتراض برخی از هواداران لغو شد.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 08 July 2018

افشین کمایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در این خصوص اظهارکرد: روز گذشته (شنبه) در حالی‌که تیم در زمین نفت اهواز برای انجام تمرین آماده بود، تمرین به دلیل اعتراض برخی هواداران و مشکلی که آن‌ها از فصل گذشته با مدیرعامل باشگاه داشتند، برگزار نشد.

وی ادامه داد: البته پس از صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه با این هواداران داشت، مشکل برطرف شد و قرار است از ساعت 18 امروز (یکشنبه) تمرینات تیم با حضور آقای یزدی دنبال شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا درست است که این عده از هواداران به انتخاب آقای یزدی به عنوان سرمربی تیم معترض بودند؟ گفت: خیر، مشکل آن‌ها با آقای یزدی و کادر فنی نبود و همان‌طور که گفتم آن‌ها از فصل گذشته کمی به دلیل برخی مسایل با مدیرعامل باشگاه مشکل داشتند که خدا را شکر مشکل برطرف شد. البته روز گذشته هم می‌توانستیم تمرین را برگزار کنیم اما به دلیل گرمای بیش از حد هوا تصمیم گرفتیم، تمرینات از امروز برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار