مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در نشست خبری:
جلیلی به هزینه های درمان به صورت مستقیم در سال 96 اشاره کرد و گفت: این هزینه ها حدود 426 میلیارد تومان بوده است که در حوزه تعمیرات مراکز، ارتقا هتلینگ و خرید تجهیزات پزشکی صرف شده است. همچنین در سال گذشته 24 پروژه تعمیرات اساسی شامل پروژه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین با 26 تخت مورد بهره برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۲۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 08 July 2018

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت:در استان خوزستان 30 مرکز فعال درمانی شامل 6 بیمارستان و 24 مرکز سرپایی و بیمارستان امیرکبیر که به صورت هات مدیره ای اداره می شود وجود دارد. 2 بیمارستان در شهرهای آبادان و دزفول با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: در استان حدود ۲ میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم خدمات دریافت می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: حدود 3 هزار و 250 نفر پرسنل درمان در سطح استان وجود دارد که شامل 518 نفر پزشک و بقیه افراد نیروهای درمانی و پشتیبانی هستند. همچنین 284 نفر نیروهای حجمی در کارهای خدماتی، تاسیساتی، فضای سبز و آشپزخانه در مجموعه استان شاغل هستند.

جلیلی افزود: در سال 96، 76 نفر نیروی رسمی جذب کرده ایم و 34 نفر پزشک عمومی و متخصص جذب سازمان تامین اجتماعی خوزستان شده اند.

وی به هزینه های درمان به صورت مستقیم در سال 96 اشاره کرد و گفت: این هزینه ها حدود 426 میلیارد تومان بوده است که در حوزه تعمیرات مراکز، ارتقا هتلینگ و خرید تجهیزات پزشکی صرف شده است. همچنین در سال گذشته 24 پروژه تعمیرات اساسی شامل پروژه اورژانس بیمارستان امیرالمومنین با 26 تخت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان به دو شیفته شدن مراکز درمانی اهواز اشاره کرد و گفت: سه درمانگاه در سطح اهواز دو شیفته شدند تا خدمات رسانی به بیمه شدگان با سهولت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: آزمایشگاه و درمانگاه ایثار در منطقه امانیه اهواز فعال شده است و آماده افتتاح می باشد. بیمارستان امیر کبیر نیز به صورت فعال در بخش سرپایی و اتاق عمل مشغول خدمات رسانی هستند.

جلیلی با بیان اینکه در سال 96 در بخش درمان حدود 5 میلیون و 400 هزار ویزیت در سراسر استان داشتیم، تعداد بستری 53 هزار و 400، 6هزار و700 عمل سزارین، پنج هزار و ۸۰۰ طبیعی و 7هزار و 294 مورد اعزام به داخل استان داشته ایم.

وی با اشاره به پیگیری های استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس در خصوص موضوع درمانگاه شهرستان باوی اشاره کرد گفت:در سال جاری این درمانگاه کلنگ زنی خواهد شد. همچنین برای شهرستان باوی ساخت پلی کلینیک مطرح شده است که با تهیه زمین کار اجرایی آن آغاز می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه نوبت دهی اینترنتی به زودی در سراسر استان اجرا خواهد شد گفت: بر این اساس علاوه بر نوبت دهی تلفنی و حضوری نوبت دهی اینترنتی هم اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار