رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان خبر داد:
رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان گفت: تیم دو و میدانی خوزستان در اولین روز از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی پیوند اعضا ١٣ مدال کسب کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 08 July 2018

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: در اولین روز از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پیوند اعضا برای حضور در مسابقات جهانی، تیم دو و میدانی پیوند اعضای خوزستان در ردیف های مختلف توانست نتایج درخشانی را کسب کند.

حاجی زاده افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در روزهای آینده و با حضور تعداد ورزشکاران بیشتری از خطه خوزستان در این مسابقات، مدال های بیشتری از سوی ورزشکاران استان به دست خواهد آمد.

حاجی زاده تصریح کرد: چنین افتخار آفرینی برای اولین بار نصیب ورزشکاران خوزستانی شده و این روند نتیجه برنامه ریزی منسجم و تلاش ورزشکاران خوزستانی است.

سومین دوره از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی در کشور انگلستان از ۱۵ تا ۱۸ تیرماه در تهران برگزار می‌شود، در همین راستا تیم دو و میدانی استان خوزستان با ۱۵ ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر شده است.

تیم دو و میدانی استان خوزستان سال گذشته نیز در همین مسابقات به پنج مدال طلا، هشت نقره و یک برنز دست یافت و تیم شگفتی‌ساز آن دوره لقب گرفت.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار