مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر رضوی به زبان عربی «یادمان دعبل خزاعی» در آبان ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 08 July 2018

محمد جوروند از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر رضوی به زبان عربی «یادمان دعبل خزاعی» در آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مبنی بر پراکندگی برنامه‌های جشنواره در طول سال و به دلیل شرایط فوق‌العاده آب و هوایی استان خوزستان در دهه کرامت با هماهنگی این بنیاد اختتامیه جشنواره شعر رضوی به زبان عربی استان خوزستان در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره افزود: امسال با در نظر گرفتن زمان مراسم اختتامیه جشنواره فرصت کافی برای دریافت آثار شرکت‌کنندگان از همه کشورها وجود خواهد داشت.

جوروند خاطر نشان کرد: تا امروز ١٠٠ اثر از کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه و یمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: مهلت ارسال آثار هرمندان داخل و خارج کشور به این جشنواره یک ماه تمدید شده که امیدواریم امسال با آثار بیشتری این جشنواره را برگزار کنیم.

جوروند در پایان ضمن اشاره به برگزاری افتتاحیه این جشنواره در شهرستان کارون یادآور شد: امسال علاوه بر شهرستان کارون در چند شهر دیگر استان نیز برنامه شب شعر رضوی را اجرا خواهیم کرد که از جمله این شهرها می‌توان به شادگان، حمیدیه و سوسنگرد اشاره کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار