عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد:
عضو شورای شهر اهواز ارائه مشوق به سرمایه‌گذاران را راه حل تسهیل امور سرمایه‌گذاری دانست و گفت: خوزستان استان خاصی است و اقتصاد دولتی دارد بنابراین برای جذب سرمایه‌گذاران باید مشوق‌هایی وجود داشته باشد که نسبت به سایر استانها متفاوت باشند.
کد خبر: ۶۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 08 July 2018

محمدهادی قنوات در دومین روز برگزاری نخستین همایش بین المللی سرمایه گذاری خارجی در حوزه مدیریت شهری که امروز (۱۷ تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه همه ما بحث سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به اهواز است و بر همین اساس تمام تلاش ما این بود که سرمایه های خرد و درشت را در حوزه داخلی و خارجی جذب کنیم.

وی افزود: در این راستا کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکتها در دوره پنجم شورای شهر اهواز تشکیل شده و چند طرح در این کمیسیون در حال بررسی است تا امور سرمایه‌گذاری را تسهیل کنیم و سرمایه‌گذاران جذب شوند.

عضو شورای شهر اهواز ارائه مشوق به سرمایه‌گذاران را راه حل تسهیل امور سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: خوزستان استان خاصی است و اقتصاد دولتی دارد بنابراین برای جذب سرمایه‌گذاران باید مشوق‌هایی وجود داشته باشد که نسبت به سایر استانها متفاوت باشند.

قنوات عنوان کرد: بحث تعطیلی ها و گرمای هوا در خوزستان وجود دارد بنابراین باید بسته های تشویقی به سرمایه‌گذاران ارائه شود تا سرمایه‌گذاران به این شهر وارد شوند.

وی بیان کرد : طبق برنامه ششم توسعه، مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرده که فضای کسب و کار را بهبود بخشد و موانع را بردارد.

عضو شورای شهر اهواز قوانین مالیاتی، کار و بیمه را موانع قانونی برشمرد که موجب نگرانی سرمایه گذاران می شود و گفت: تمام تلاش اعضای شورا در شورای شهر این است که در حوزه اختیارات خودمان امور را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کنیم. استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید قوانینی که مانع کسب و کار سرمایه‌گذاران هستند را برطرف کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار