مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم الگوی مصرف برق را در ساعات پیک بار باید رعایت کنند، گفت: در ساعات پیک مصرف برق، بار شبکه بالا است و مردم باید در آن ساعت ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.
کد خبر: ۶۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 09 July 2018

حسن کریمی اظهار کرد: در روزهای تعطیل با توجه به تعطیلی ادارات و همچنین تعدادی از مغازه ها، مصرف برق کاهش پیدا می کند و با توجه به این شرایط مردم می توانند با خیال راحت تری برق مصرف کنند.

وی افزود: در ساعت های پیک مصرف برق، بار شبکه بالا است و مردم باید در آن ساعت ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه ساعات پیک بار ربطی به روزهای تعطیل و غیر تعطیل ندارد و در آن ساعت ها بار شبکه بالا است، تصریح کرد: مردم می توانند از برخی وسایل برقی مانند جارو برقی و لباسشویی در روزهای تعطیل استفاده کنند زیرا در آن روزها بار شبکه به نسبت سایر روزها پایین تر است.

کریمی خاطرنشان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم موضوع مهم صرفه جویی در مصرف برق جدی گرفته شود تا زمینه ناپایداری شبکه برق فراهم نشود و شاهد خاموشی در برخی از مناطق به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق نباشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار