فرمانده حوزه ۲ بسیج شهری بندر ماهشهر:
فرمانده حوزه دو بسیج شهری بندر ماهشهر گفت: نخستین یادواره شهدای ترور این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 10 July 2018

علی حیدری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای ترور شهرستان بندر ماهشهر ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نخستین یادواره‌ای است که با این موضوع در این شهرستان برگزار می‌شود و امیدواریم رسانه‌ها در باشکوه‌تر برگزار شدن آن نقش خوبی داشته باشند.

دبیر برگزاری نخستین یادواره شهدای ترور بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در این یادواره یاد و خاطره شهیده فاطمه طالقانی که در سال ۵۷ به دست منافقان کوردل مظلومانه به شهادت رسید گرامی داشته می‌شود.

وی ادامه داد: این شهیده سه ساله مظلومانه به شهادت رسید و بعد از شهادت نیز مظلوم باقی ماند و تاکنون مراسمی در خور شأن او در شهرستان برگزار نشده است.

حیدری عنوان کرد: سال گذشته قرار بود یادواره را برگزار کنیم اما به دلیل برخی مشکلات این مهم میسر نشد و خوشبختانه مقدمات این کار فراهم شده و ۲۱ تیرماه این یادواره برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه دو بسیج شهری بندر ماهشهر گفت: سخنران این مراسم سردار ناصر شعبانی از فرماندهان عملیات مرصاد و معاون قرارگاه امنیتی ثارالله خواهد بود و صادق آهنگران نیز به مداحی خواهد پرداخت.

حیدری در پایان اضافه کرد: زهرا عطارزاده مادر شهیده فاطمه طالقانی نیز مهمان ویژه این یادواره است.

شهیده فاطمه طالقانی در سحرگاه ۲۳ تیرماه ۵۷ درپی عملیات تروریستی به آتش کشیدن کانکس واحد فرهنگی مرکز جهاد در ناحیه صنعتی بندر ماهشهر توسط گروهک منافقین به شهادت رسید.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار