نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت پارک نواری چهار هزار متری روستای ورکانه چند روز آینده شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 10 July 2018

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت پارک نواری چهار هزار متری روستای ورکانه چند روز آینده شروع می‌شود.

به گزارش تسنیم، امیر خجسته در حاشیه بازدید از پروژه‌های رفاهی و گردشگری روستای ورکانه در همدان اظهار داشت: روستای ورکانه با سرمایه گذاری و آموزش ساکنان می‌تواند به نگین گردشگری همدان تبدیل شود.

شروع به کار ساخت پارک نواری چهار هزار متری روستای ورکانه

وی عنوان کرد: روستای ورکانه با دارا بودن نوع معماری خاص و جاذبه‌های توریستی مانند اسطبل قدیمی اسب مهری خانم که در حال حاضر بازسازی شده و آب و هوا و باغ‌های بسیار زیبا می‌تواند با کمی سرمایه گذاری بیشتر و آموزش ساکنین به یکی از بهترین روستا‌های گردشگری کشور تبدیل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال با همکاری بنیاد مسکن و سازمان میراث فرهنگی استان یک پارک نواری ۴۰۰۰ متری در ورودی این روستا برنامه ریزی و از چند روزه آینده شروع به ساخت می‌شود که می‌تواند به منظره این روستا کمک کرده و باعث رفاه حال گردشگران شود.

خجسته با اشاره به این که روستا‌های این مسیر باید آمادگی پذیرش حجم گردشگران بسیار بالاتری را داشته باشند گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته، مردم ساکن در این مسیر گردشگری، باید با سرمایه گذاری در بحث گردشگری نسبت به ایجاد اشتغال و ارزش افزوده برای خود اقدام کنند و در کنار این تلاش هم دستگاه‌های دولتی با برنامه ریزی مدون نسبت به نتیجه رسیدن هر چه سریعتر پروژه‌های گردشگری این مسیر اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار