45 کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اهواز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، سرپرست فرمانداری اهواز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 10 July 2018

آیین کلنگ‌زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه شهرستان اهواز پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ در این مراسم جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، کاظم‌ نسب الباجی و یوسفی نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان حضور داشتند.

اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سال ۹۶ بوده و طبق وعده مسؤولان راه و شهرسازی، قرار است در مدت ۸ ماه به بهره‌برداری برسد‌.

این راه‌های روستایی شامل راه روستایی ام‌‌الدیای به طول ۷ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، راه روستایی ابوصلبیخات - منیثر به طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، راه روستایی حلوه - جامع به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، راه روستایی مشرفه کوچک به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۸ میلیارد ریال، راه روستایی ابواکبریه، روزنه، سید یوسف به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال است.

جواد کاظم‌نسب الباجی در این آیین، خواستار توجه بیشتر به ایمن‌سازی و توسعه راه‌های روستایی شد و اظهار کرد: غیزانیه علاوه بر احداث این ۴۵ کیلومتر، به ۱۰ کیلومتر راه روستایی دیگر نیز نیاز دارد که باید در اولین فرصت کار ساخت آن آغاز شود.

 ضریب برخورداری از راه روستایی در شهرستان اهواز ۵۹ درصد و در استان خوزستان ۶۴ درصد است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار