فرماندار حمیدیه:
فرماندار حمیدیه گفت: آتش سوزی بازارچه حمیدیه ضرر جانی نداشته و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۶۲۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 10 July 2018

عاشور سواری پور ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اصناف و مدیران شهرداری و جمعی از مسؤولان، اظهار کرد: آتش‌سوزی چند غرفه بازارچه حمیدیه ضرر جانی نداشته و ضررهای مالی برجای گذاشت.

وی با تأکید بر جلوگیری از بروز برخی از تنش‌های اجتماعی و انجام وظایف محوله در جهت حل مشکلات موجود در بازارچه، گفت: کلیه دستورالعمل‌های واصله در خصوص ساماندهی بازارچه باید عملیاتی شود.

فرماندار حمیدیه با اشاره به اهمیت فراهم کردن فرصت‌های اشتغال برای جوانان حمیدیه، عنوان کرد: ساماندهی بازار و بازارچه حمیدیه یکی از راهکارهای حل مشکلات بیکاری جوانان بیکار است.

سواری پور خطاب به اداره دامپزشکی، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و همچنین شهرداری بر نحوه عرضه مرغ کشتار روز اقدام شود‌.

وی بابیان اینکه شهرداری با هماهنگی اتحادیه در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام کند، عنوان کرد: شهرداری هر شبانه‌روز بعد از تعطیل بازارچه در خصوص پاک‌سازی جمع‌آوری زباله و رفع آب‌گرفتگی اقدام کند.

سواری با تأکید بر لزوم تفکیک مغازه‌های مرغ و ماهی از میوه‌ و سبزی جات توسط شهرداری، بیان کرد: شهرداری دعوت از اصناف را با هماهنگی اتحادیه انجام و به تشکیل هیات امناء اقدام کند.

در ادامه این جلسه سید حسین نوری شهردار حمیدیه اظهار کرد: به‌منظور کاهش ترافیک در سطح شهر، احداث یک پارکینگ با نظارت و هماهنگی پلیس راهور امری الزامی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار