مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال کشور:
مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال کشورگفت: علی‌رغم اعلام نقاط ضعف موجود در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان هنوز تغییراتی خواسته شده اعمال نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی این ورزشگاه حاصل نشده است.
کد خبر: ۶۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 11 July 2018

سهیل مهدی در خصوص وضعیت ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان، اظهارکرد: یک‌ماه پیش با حضور در مسجدسلیمان از این ورزشگاه بازدید داشتیم که طی همین بازدید از مسوولان مربوطه خواستیم تا یکسری تغییرات را در ورزشگاه ایجاد کنند؛ در این ورزشگاه در حال ساخت سکوهایی با سازه‌های فلزی در پشت دروازه‌ها بودند که از آن‌ها خواستیم با توجه به ناپایداری این سازه‌ها، سکوها به صورت بتنی ساخته شده تا از امنیت لازم نیز برخوردار باشند.

وی ادامه داد: همچنین خواستار یکسری تغییرات در پشت نیمکت‌ها و رختکن‌ها شدیم که فکر می‌کنم انجام این موارد دستخوش یکسری تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه شد. اکنون نیز برای رفع این مشکلات منتظر هستیم تا مدیرعامل باشگاه منصوب شود که فکر می‌کنم این موضوع در حال نهایی شدن است.

مسوول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال کشور عنوان کرد: به هر حال علی‌رغم اعلام نقاط ضعف این استادیوم، هنوز تغییرات خواسته شده در ورزشگاه ایجاد نشده و تاکنون هیچ پیشرفتی در روند بازسازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان حاصل نشده است.

وی افزود: فرصت زیادی تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی نمانده است ولی امیدوارم با توجه به این‌که مسجدسلیمان یکبار در سال حضور در لیگ برتر نشان داد که می‌تواند خیلی سریع اصلاحات لازم را در ورزشگاه خود ایجاد کند، این‌بار نیز بتواند شبانه‌روز کار کنند تا کار به خوبی پیش برود و این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات لیگ شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار