طالقانی:
رییس هیات فوتبال خوزستان ابراز امیدواری کرد که با بسیج همگانی هيات های شهرستانی كه به عنوان بازوان اصلي فوتبال در خوزستان هستند، مشکلات فوتبال استان در آینده نزديك به حداقل برسد تا بتوانیم شاهد پيشرفت اين رشته ورزشی پرطرفدار باشيم.
کد خبر: ۶۲۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 10 July 2018

نشست هم اندیشی رییس هیات فوتبال استان و روسای هیات های شهرستانی امروز، سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در این نشست طالقانی گزارشی از عملکرد هیات فوتبال خوزستان اعم از مسابقات برگزار شده در رده های سنی مختلف کشوری و استانی، آمار فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان، دوره های آموزش مربیگری و داوری، فعالیت های فرهنگی، آمار بازیکنان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی، تجهیز هیات فوتبال شهرستان ها و ... ارائه داد.

در ادامه نیز روسای هیات فوتبال شهرستان ها در خصوص مسایلی از جمله آمار عملكردي حوزه کاری شان، وضعیت فوتبال در شهرستان های مربوطه و برگزاری منظم ليگ های شهرستانی در رده هاي سنی مختلف به صحبت پرداختند.

در این جلسه طالقانی خطاب به روسای هیات، گفت: درب هيات فوتبال خوزستان همیشه به روی شما باز است و ما همواره از طرح ها و پیشنهادات شما جهت رشد فوتبال و بعد فرهنگی در بین جوانان استقبال می کنیم.

ریيس هيات فوتبال خوزستان در ادامه ابراز امیدواری کرد که با بسیج همگانی هيات های شهرستانی كه به عنوان بازوان اصلي فوتبال در خوزستان هستند، مشکلات فوتبال استان در آینده نزديك به حداقل برسد تا بتوانیم شاهد پيشرفت اين رشته ورزشی پرطرفدار باشيم.

در پايان این نشست نیز احكام جديد روساي هيات فوتبال شهرستان ها كه در سمت خود ابقا گرديده بودند، ابلاغ و از طرف ریيس هيات فوتبال خوزستان به آن ها اهدا شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار