نماینده مردم اهواز در مجلس خبر داد:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:سالانه اعتبارات مناسبی برای راه های روستایی اختصاص داده می شود و در این راستا برای خوزستان نیز اعتبار در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۶۲۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 11 July 2018

همایون یوسفی در حاشیه آئین کلنگ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بودجه های سالانه به طور معمول با توجه به نیاز کشور اعتبارات مناسب و قابل توجهی برای راه های روستایی اختصاص داده می شود و در این راستا برای خوزستان نیز رقم های نسبتا مناسبی پیش بینی شده است.

وی افزود: بخش غیزانیه که یکی از بخش های نفتخیز و گازخیز کشور است اما در عین حال محرومیت های زیادی دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در بخش غیزانیه شاهد کلنگ زنی پروژه احداث ۴۵ کیلومتر راه روستایی بودیم که امیدارم طی مدت زمان پیش بینی شده یعنی هشت ماه راه اندازی شود.

یوسفی ادامه داد: ۱۱ کیلومتر از راه های روستایی این بخش باقی می ماند که پیش بینی شده تا در سال جاری و آینده تکمیل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیتی که راه در توسعه دیگر حوزه ها دارد، امیدوارم با تکمیل راه های روستایی غیزانیه شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه ساخت مدارس، انتقال آب، انشعاب گاز و دیگر اقدامات زیرساختی این منطقه پیگیری های زیادی از سوی مسئولان، نمایندگان مجلس، بخشداری و فرمانداری انجام شده است.

یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که این محرومیت ها و مشکلاتی که در منطقه غیزانیه وجود دارد با اقدامات و پیگیری ها به تدریج کاهش پیدا کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار