مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای راه های اهواز از محل تفاهمنامه های نفت، اعتبارات ملی و استانی برنامه هایی پیش بینی شده است
کد خبر: ۶۲۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 11 July 2018

عباس پورسلان امروز در آئین کلنگ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اهواز اظهار کرد: استاندارد ضریب برخورداری خوزستان در حوزه راه های روستایی ابتدای سال گذشته ۶۳ درصد بود که اکنون به ۶۴ درصد افزایش یافته و همین رشد یک درصدی بیانگر حجم قایل توجهی از اقدامات مورد نیاز است.

وی افزود: اهواز در حوزه راه به دلیل جدایی حمیدیه، کارون و باوی کمی از استاندارد استانی پائین تر است چرا که این شهرها ضریب برخورداری بالایی داشتند.

پورسلان با بیان اینکه به رغم کمبودها اقدامات خوبی در حوزه راه اهواز انجام شده است، بیان کرد: کلنگ زنی احداث ۴۵ کیلومتر راه روستایی بخش غیزانیه اتفاق خیلی خوبی است که در افزایش میزان برخوداری شهرستان اهواز موثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه برای راه های اهواز از محل تفاهمنامه های نفت، اعتبارات ملی و استانی برنامه هایی پیش بینی شده است، اظهار کرد: ۱۹ روستا با تعداد ۲۷۸ خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از این ۴۵ کیلومتر راه های روستایی بخش غیزانیه بهره مند می شوند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار