رئیس اداره امور عشایر اندیمشک:
رئیس اداره امور عشایر اندیمشک گفت: ۱۰۰ پروژه در حوزه خدمت‌رسانی به عشایر در اندیمشک طراحی می‌شود که بخش مهمی از پروژه‌ها روند عملیات عمرانی آن در حال انجام است.
کد خبر: ۶۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 12 July 2018

هرمز نیکو روان عنوان کرد: عشایر شهرستان اندیمشک هم‌چون جامعه عشایر کشور و همانند نیاکان خود به رمه‌گردانی، دامپروری و برخی از بانوان هنرمند به صنایع دستی برای کمک به اقتصاد خانوار فعالیت کرده و امرار معاش می‌کنند.

وی افزود: در مسیر حمایت از تولید کنندگان برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی‌ انجام و خدمات در حوزه عشایر به عنوان یکی از ارکان مهم در تولید دام سبک اولویت اصلی مجموعه امور عشایر اندیمشک است.

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک گفت: در زمینه توسعه خدمات به جامعه عشایری بخشی از مسیرهای تردد عشایر برای رفاه حال عزیزان عشایر بهسازی و روکش آسفالت در آن انجام شد و تا پایان سال ۹۸ با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک و فرماندار امیدوار هستیم کار بهسازی و تامین آب شرب سایر مناطق عشایری در شهرستان نیز تامین شود.

وی با اشاره به آبرسانی سیار و آبرسانی به ۲۴ روستای الوار گرمسیری افزود: ۱۴ میلیون و ۹۷۶ هزار متر مکعب آب شرب در مناطق مختلف عشایری در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک توزیع شد.

نیکو روان اظهار کرد: ۸۰ هزار لیتر برای حمایت از جامعه عشایر در شهرستان اندیمشک توزیع و مرممت و نگه‌داری راه‌ها و رگلاژ و ریزش برداری جاده چاونی، مسیر شکافی جاده وردان، مسیر شکافی جاده بهار آب و مسیر شکافی جاده آبگون چاونی انجام شده است.

رئیس اداره امور عشایر اندیمشک در خاتمه گفت: ۱۰۰ پروژه با محوریت توسعه خدمات با محوریت محرومیت‌زدایی و ایجاد راه روستایی، مسیر شکافی، بهسازی راه‌های موجود، تامین آب شرب مورد نیاز طراحی و بخش مهمی از پروژه‌ها نیز روند عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار