فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارقانی که در شوشتر به صورت مسلحانه 20كيلو گرم طلا سرقت کرده بودند، در عملیات ضربتي پلیس آگاهی اين شهرستان در پايتخت، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 13 July 2018

سردار حيدر عباس زاده اظهار کرد:در پی وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از دو طلافروش دوره گرد در دوم ارديبهشت ماه سال جاری در شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اين شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: طلافروشان دوره گرد كه برابر اظهارت خودشان 20 كيلوگرم طلا حمل مي كردند، ابتدا به شهرستان دزفول و سپس به شهرستان شوش رفته بودند و پس از انجام معاملات طلا با كسبه اين دو شهرستان در نهايت براي استراحت به شهرستان شوشتر سفر كردند كه توسط سارقان مسلح مورد سرقت قرار می گيرند و 20 كيلوگرم طلا از آنها سرقت می شود.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در همان ساعت اوليه وقوع جرم کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، شاگرد يكي از كسبه طلافروشی شهرستان شوش را دستگير کردند كه متهم در تحقيقات پليس به همكاری با سارقان اعتراف می كند. بر اساس اعترافات متهم يكی ديگر از همدستان سارقان مسلح كه در روزهای اول، سارقان را در يكی از روستاهای حومه شهرستان دزفول مخفی كرده بود، دستگير شد.

عباس زاده در ادامه تصريح كرد: با توجه به سرنخهای به دست آمده و تلاش های مستمر كارآگاهان پليس آگاهی، مخفيگاه سارقان در تهران شناسایی شد و پس از كسب نيابت قضائی، در يك عمليات منسجم و غافلگيرانه دو نفر از اعضای اصلي باند به همراه يك خانم كه جهت مبادلات از هويت وی استفاده می كردند، دستگير شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از مخفيگاه متهمان يك قبضه سلاح كلاشينكف، يك قبضه كلت، يك قبضه سلاح شكاری، يك دستگاه خودروی سواری بنز و يك دستگاه خودروی پژو پارس و همچنين حساب بانكی به نام يكی از متهمان به ارزش 200 ميليون تومان و 11 كيلوگرم طلا كشف و ضبط شد و متهمان در بازجويی های پليس به بزه ارتكابی اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي خوزستان تاكيد كرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرایم خشن با قاطعیت برخورد کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار